mammamammamammamor Skrevet 15. august 2009 #1 Skrevet 15. august 2009 er litt pinligt, men kan jo ikke vere anonym her lenger. eg og min kjære hadde tidligere i dag ei lita hyrdestund. etter det har eg hatt så enorme menssmerter at eg må sitte helt i ro. det er vell tre timer siden omtrent. Er 33 uker på vei. kva gjør eg. han er på jobb nå, så eg har ikke lyst til å fære inn å bli skjekka heilt uten at det er noe. noen med erfaring?
Gjest Skrevet 15. august 2009 #2 Skrevet 15. august 2009 Jeg ville vel ringt på legevakta for sikkerhets skyld..Kan jo ha satt igang noe kynnere bare,og de går nok over men kjennes jo ut som smårier,men rart at det ikke har gått over da... Lykke til:-)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 15. august 2009 #3 Skrevet 15. august 2009 Fikk du orgasme? i tilfelle kan det være at det er sammentrekninger i livmoren. Har hatt det slik jeg også. Ikke farlig,men blir litt skremt når det gjør vondt. Men hvis det ikke har gitt seg til nå, ville jeg ha ringt en jordmor på føden. Lykke til.
mammamammamammamor Skrevet 15. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. august 2009 ringte og fikk soffapåbud, det er ikke kynnere, har hatt det hele tida. fikk ikke orgasme nei
♥2 små gull♥ Skrevet 15. august 2009 #5 Skrevet 15. august 2009 Ønsker du å utdype nærmere hvordan samleiet var, siden du allerede har begynt?
mammamammamammamor Skrevet 15. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 15. august 2009 hehe, spurte jo, syntes det var en relevant ting å svare på, men men går bedre nå forresten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå