Gå til innhold

Litt dumt spørsmål, meeen...:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært forstoppet i mange måneder nå, men nå de siste dagene er jeg helst dårligere i magen...

Er det noen som veit om man blir løsere i magen rett før man skal føde? Jeg husker ikke fra sist ;)

Litt ekkelt spørsmål..:) Hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HEi..

Jeg vet ikke men jeg har vært løsere i magen i det siste. men så måtte jeg begynne på jern tabletter og da var det slutt... nå er jeg hard og uggen i hele kroppen...

Skrevet

Det er helt forferdelig! Har hørt noe om at man kan bli litt løs i magen før fødsel, men vet ikke hvor mye det stemmer.. Men for min del, så håper jeg på det ;) Hehe

Skrevet

Jeg var på fødselsforberedende kurs på A-hus forrige uke og da fortalte jordmor at det var vanlig å bli løs i magen/få diare når fødselen nærmet seg. :)

Skrevet

Da er det håp her da :D! Jippi..

Skrevet

Jeg har hørt at man blir forstoppet i sv.skapet fordi det er noe slags forbindelse mellom tarmene og livmoren (hormoner eller noe sånt). Så tarmene jobber ikke så godt gjennom sv.skapet fordi at ikke man skal få masse sammentrekninger i livmoren. Derfor når man nærmer seg fødsel, så begynner tarmene å jobbe igjen samtidig som livmoren begynner å jobbe.. Derfor kan man få løs mage når det nærmer seg fødsel. Er hvertfall sånn jeg har oppfattet. Og det er jo ikke alle som får det. Heller ikke alle som er plaget med treg mage gjennom hele sv.skapet. Men ser ut som at det er flere som har det sånn.. :)

Håper ikke jeg har helt feil nå. hehe.. :P

Skrevet

jeg har blitt løs i magen før begge mine fødsler,så det er jo lov å håpe=) lykke til

Skrevet

Men det høres bra ut.. Hvor lang tid gikk det sånn ca før du fødet, trekløver? :)

Skrevet

sånn ca 5 timer med første,og rundt ett døgn med nr to...

Skrevet

Jeg er fire dager over termin og har vært veldig løs i magen i det siste, hehe. Tør ikke håpe på at det er noe bombesikkert tegn, men har også hørt det fra flere hold!

Og det høres jo logisk ut: at man trenger å "tømme" seg litt i forkant...

Krysser fingrene!

Uansett: det var ganske godt å få litt fart på sakene :-D

Skrevet

da mener jeg fra jeg ble dårlig i magen til fødslene startet....rier,vannavgang osv...lykke til

Skrevet

jeg har vært forstoppet hele svangerskapet, men de siste 2-3 ukene har jeg vært løs i magen..noen dager verre enn andre..er 38 uker idag.

Skrevet

Samme her.. Det er de siste 4 dagene jeg har blitt løsere i magen! Og har mye vondt nederst i magen- som menssmerter.

Skrevet

Har vært løs i magen siste uka, uten at det har kommet noen baby fordet ennå. Har ikke hatt hard mage i noen av mine tre svangerskap, så det er ikke alle som blir forstoppet.

Heldigvis, trenger ikke få alle plagene.. Har leggkramper, halsbrann, bekkenplager, kvalme og synes det holder egentlig! :) Mangler bare hormonkviser, hard mage og numne hender.

Synes å huske jeg har lest at det er vanlig å "tømme seg" før fødsel. Du får fortelle hva som skjedde med deg da, Tornerose ;)

Skrevet

Det skal jeg.. Håper bare det skjer noe snart! Er så lei nå.. Men det er jeg sikkert ikke alene om :) Leiter etter hvert eneste tegn.. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...