EnNySpire:) Skrevet 15. august 2009 #1 Skrevet 15. august 2009 Jeg har vært forstoppet i mange måneder nå, men nå de siste dagene er jeg helst dårligere i magen... Er det noen som veit om man blir løsere i magen rett før man skal føde? Jeg husker ikke fra sist Litt ekkelt spørsmål.. Hehe
Venter09<3med ny spire Skrevet 15. august 2009 #2 Skrevet 15. august 2009 HEi.. Jeg vet ikke men jeg har vært løsere i magen i det siste. men så måtte jeg begynne på jern tabletter og da var det slutt... nå er jeg hard og uggen i hele kroppen...
EnNySpire:) Skrevet 15. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2009 Det er helt forferdelig! Har hørt noe om at man kan bli litt løs i magen før fødsel, men vet ikke hvor mye det stemmer.. Men for min del, så håper jeg på det Hehe
dodo Skrevet 15. august 2009 #4 Skrevet 15. august 2009 Jeg var på fødselsforberedende kurs på A-hus forrige uke og da fortalte jordmor at det var vanlig å bli løs i magen/få diare når fødselen nærmet seg.
EnNySpire:) Skrevet 15. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. august 2009 Da er det håp her da ! Jippi..
Mammaen til Annabel <3 Skrevet 15. august 2009 #6 Skrevet 15. august 2009 Jeg har hørt at man blir forstoppet i sv.skapet fordi det er noe slags forbindelse mellom tarmene og livmoren (hormoner eller noe sånt). Så tarmene jobber ikke så godt gjennom sv.skapet fordi at ikke man skal få masse sammentrekninger i livmoren. Derfor når man nærmer seg fødsel, så begynner tarmene å jobbe igjen samtidig som livmoren begynner å jobbe.. Derfor kan man få løs mage når det nærmer seg fødsel. Er hvertfall sånn jeg har oppfattet. Og det er jo ikke alle som får det. Heller ikke alle som er plaget med treg mage gjennom hele sv.skapet. Men ser ut som at det er flere som har det sånn.. Håper ikke jeg har helt feil nå. hehe..
Reflexia Skrevet 15. august 2009 #7 Skrevet 15. august 2009 jeg har blitt løs i magen før begge mine fødsler,så det er jo lov å håpe=) lykke til
EnNySpire:) Skrevet 15. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 15. august 2009 Men det høres bra ut.. Hvor lang tid gikk det sånn ca før du fødet, trekløver?
Reflexia Skrevet 15. august 2009 #9 Skrevet 15. august 2009 sånn ca 5 timer med første,og rundt ett døgn med nr to...
pauline og knerten Skrevet 15. august 2009 #10 Skrevet 15. august 2009 Jeg er fire dager over termin og har vært veldig løs i magen i det siste, hehe. Tør ikke håpe på at det er noe bombesikkert tegn, men har også hørt det fra flere hold! Og det høres jo logisk ut: at man trenger å "tømme" seg litt i forkant... Krysser fingrene! Uansett: det var ganske godt å få litt fart på sakene :-D
Reflexia Skrevet 15. august 2009 #11 Skrevet 15. august 2009 da mener jeg fra jeg ble dårlig i magen til fødslene startet....rier,vannavgang osv...lykke til
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 15. august 2009 #12 Skrevet 15. august 2009 jeg har vært forstoppet hele svangerskapet, men de siste 2-3 ukene har jeg vært løs i magen..noen dager verre enn andre..er 38 uker idag.
EnNySpire:) Skrevet 15. august 2009 Forfatter #13 Skrevet 15. august 2009 Samme her.. Det er de siste 4 dagene jeg har blitt løsere i magen! Og har mye vondt nederst i magen- som menssmerter.
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 15. august 2009 #14 Skrevet 15. august 2009 Har vært løs i magen siste uka, uten at det har kommet noen baby fordet ennå. Har ikke hatt hard mage i noen av mine tre svangerskap, så det er ikke alle som blir forstoppet. Heldigvis, trenger ikke få alle plagene.. Har leggkramper, halsbrann, bekkenplager, kvalme og synes det holder egentlig! Mangler bare hormonkviser, hard mage og numne hender. Synes å huske jeg har lest at det er vanlig å "tømme seg" før fødsel. Du får fortelle hva som skjedde med deg da, Tornerose
EnNySpire:) Skrevet 15. august 2009 Forfatter #15 Skrevet 15. august 2009 Det skal jeg.. Håper bare det skjer noe snart! Er så lei nå.. Men det er jeg sikkert ikke alene om Leiter etter hvert eneste tegn.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå