MiroMiro Skrevet 15. august 2009 #1 Skrevet 15. august 2009 Jeg kommer ikke på hva å kjøpe i 30 års gave til svogeren min. Er det noen som har noen forslag??
Beate og lille snuppelure:-) Skrevet 15. august 2009 #2 Skrevet 15. august 2009 Hvis dere er flere som kan spleise, så hadde sikkert kaffemaskin vært en god ting. Eller Iphone eller Ipod?
Snuppelura&Go`klompene Skrevet 15. august 2009 #3 Skrevet 15. august 2009 Et "skikkelig" armbåndsur? Kanskje gå flere sammen om den? Det ønsker iallefall min gubbe seg.
Skorpio85*lykkelig 2 barns mor Skrevet 15. august 2009 #4 Skrevet 15. august 2009 Jeg kjøpte en hellikopter-tur til min samboer i 30 års gave:) Slo veldig godt ann, også fikk jeg være med selv... hehe... Anbefales på det sterkesete, men kanskje ikke noe man kjøper i gave til svogeren...??.... Evt spleise med noen da.. Jeg bestilte da gjennom www.heliwing.no:)
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 16. august 2009 #5 Skrevet 16. august 2009 Hvis han har bunad, kanskje mangler han sølv-kniv til den? Dyrt men varig gave. Evt slipsnål, alle menn må ha en.. Det koster ca 500 kr. Sølvkniv koster ca 3000,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå