Gå til innhold

Oppgitt...


Rudi83

Anbefalte innlegg

Her sitter jeg - første gang gravid. Føler med oppgitt... Fikk legetime sent pga ferier på legekontoret, så fikk første kontroll først i uke 14. Da søkte vi på sykehus, og alle prøver så fine ut. Nå er jeg 15+4, og har fått avslag på to sykehus... Vet jeg få et sykehus å føde på, men syns det er leit å gå og vente. Har jo derfor heller ikke fått time til ultralyd enda. Hadde dette vært andre gangen hadde jeg sikkert visst at man kan søke om sykehus på egenhånd, men hvordan skal man vite det når man aldri har vært gjennom dette før?! Skulle ønske jeg bare kunne vært glad og gledet meg, men nå går jeg heller og bekymrer meg for hvor jeg ender opp, og når jeg egentlig kommer til å få no ultralyd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trodde faktisk at vi kan velge hvilket sykehus vi vil føde på, men mulig jeg har misforstått.. Jeg har blitt spurt her hvilket sykehus jeg vil føde på, for deretter å sende papirene mine dit. Har aldri fått noen "innvilget" søknad fra sykehuset. Bor ikke i Oslo da, men i Vestfold. Når det gjelder ultralyd så har jeg tatt dette hos lokal gynekolog, ikke på sykehuset. Og det er jordmor/lege som har ordnet med timen. Jeg skal på første kontroll i neste uke når jeg er 15 uker på vei. Har ikke gjort noe med ul eller sykehus og stresser ikke med det heller for det har ordnet seg uten problemer de andre gangene. Ul trodde jeg alle hadde krav på mellom uke 17 og 20. Dette fordi uke 20 er siste frist for medisinsk abort dersom det er store misdannelser på fosteret.

 

Håper det ordner seg for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...