Elvegris Skrevet 15. august 2009 #1 Skrevet 15. august 2009 Jeg er i uke 32 og sover lite og dårlig om nettene nå. Våkner og våkner og våkner av diverse svangerskapsrelaterte årsaker og har vanskelig for å få sove igjen. Jeg vurderer å drøfte med legen på neste kontroll om jeg kan få en delvis sykemelding. Jeg blir veldig sliten av å jobbe fullt samtidig som jeg får for lite søvn. Vi har et barn fra før som også skal ha sitt uavhengig av dette svangerskapet. Jeg veksler veldig mellom å tenke at det er for pingelete å be om en sykemelding når jeg ellers er i bra form og å tenke at det er dumt å slite seg helt ut FØR den nye babyen kommer. Har fram til nå prøvd å tenke at lite nattesøvn nå er en naturlig måte å venne seg til kommende nattamming osv. Noen som ellers er i god form og har fått delvis sykemelding pga for lite søvn?
Sirra77 Skrevet 15. august 2009 #2 Skrevet 15. august 2009 Jeg ble delvis sykemeldt til dels pga ekstrem tretthet, og tildels av andre årsaker. Synes ikke det er pinglete å be om sykemelding for dette, du skal jo ha krefter igjen til å leve også, ikke bare eksistere. Og det barnet du har fra før av, trenger jo sitt også. Jeg begynte med 30% sykemelding og økte gradvis. Men tvang meg gjennom tre måneder med full jobbing først... Var meget deilig når jeg begynte å jobbe reduserte dager, det kan jeg love deg. Lykke til!
Dane Skrevet 15. august 2009 #3 Skrevet 15. august 2009 Ved forrige svangerskap fikk jeg 50% sykemelding fordi jeg sov dårlig. det blir jo ikke noe bedre når man da stresser med å sove som jeg da gjorde. Så da fikk jeg en ordning om at jeg begynte et par timer senere på jobb.
nr 2 i oktober? Skrevet 15. august 2009 #4 Skrevet 15. august 2009 jeg fikk 100% sykemelding fordi jeg er sliten, sover dårlig og har en toåring som sliter meg ut. alt stresset på jobbene mine gjør meg så nedsyka og deprimert...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå