tintafant-m/2 jenter Skrevet 15. august 2009 #1 Skrevet 15. august 2009 Jeg skal ha en blå kjole og samboeren skal ha brun eller svart dress. Er det noe md at fargen på skjorten til brudgomen skal være lik brudekjolen eller er det ikke noe med dette???
2 gutter og 1 jente Skrevet 15. august 2009 #2 Skrevet 15. august 2009 jeg syns det er pent da, så ser man at dere matcher og lyseblått og brunt er jo så fint sammen.
tintafant-m/2 jenter Skrevet 15. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2009 ja, brunt og lyseblått er bra ja. Hva med slips da? må slipset da være i brunt?
mamman til to gutter Skrevet 15. august 2009 #4 Skrevet 15. august 2009 Jeg trodde en brudgom alltid, alltid hadde hvit skjorte og så heller ha slips som står til brudens kjole.
prekæs Skrevet 15. august 2009 #5 Skrevet 15. august 2009 Bruk hvit skjorte med sort sløyfe. Så slipper dere gremmes over bildene om noen år. Ser man eldre 80 og 90 talls brudebilder ser man at det er nettopp 80 og 90 talls brudebilder for å si det sånn. Utdyper: den gang pastellfarger i magebelter og sløyfe var lækkert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå