Gå til innhold

Bruker du t9 ordlista på mobilen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mye man skal lure på... hehe.

Jeg synes t9 ordlista er grusom, finner jo ikke ordene jeg skal ha og ja så må man til slutt stave ordene alikevel hehe. Etter lang tid blir jo alle disse ordene innarbeidet i t9 ordlista men det har ikke jeg tålmodighet til å vente på så jeg klarer ikke å bruke t9 ordlista på mobilen. Jeg synes det er best å skrive ordene selv ;)

Enn dere da ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er kjempefan av den oppfinnelsen =D

Er enig i at den er litt tåpelig noen ganger. Den kan ikke stave m -a- endelser, men kommer opp med de teiteste ordene som ikke engang eksisterer.

Men må ha den alikevel. Det er vel vanen =)

Skrevet

Sjølvsagt, ellers hadde ein jo gåt glipp av alle dei morsomme alternativa den kjem opp med :o)

Kan bli forvirra når ein skriv handleliste og skal ha f.eks.

* druer

* havremelk

men det som kjem opp er

* erter

* gaupemelk

:o)

Og så er det jo ein klassikar å skrive "Maxi på loffen", for då kjem det opp "Nazi på jødedø". Barnslig men moro ;-D

Skrevet

Oioi, ikkje kan eg stave heller utan T9'en..

"Nazi på jødedo" skulle det vere. DO ikkje dø. Hmm...

Skrevet

hehe ; )

Nei, jeg bruker ikke den. Får ikke til å skrive med den.

Skrevet

AVSKYR t9! Mobilens pest nr.1!

Skrevet

Ja, er helt avhengig av ordlista på mobilen.

Skrevet

Før skrev jeg jo bare uten og i en veldige fart også. Men når ordlista kom brukte jeg den og bruker den alltid nå. Går som en lek. Er jo så lett og skrive med. Er en vane og jeg går ikke tilbake til å stave hvert ord.. d går jo så seint..

Skrevet

t9 er jo helt supert da :) Men er litt irriterende at det er få ord som er lagt inn med a endelse. Våkna blir jo vakna, og jeg er ikke akkurat interessert i å skrive nynorsk heller ;)

Må ærlig innrømme at hvis jeg sitter på bussen eller venter så legger jeg til diverse ord.. :P

Skrevet

Ja, har faktisk vennet meg til den nå. Når jeg vet jeg får endinger som ikke passer i ordlista, tar jeg bare å flytter markøren og setter inn den bokstaven jeg vil ha. Det er en vanesak og nå synes jeg den er ganske så grei:) Veksler faktisk litt mellom det ene og det andre...

Skrevet

Skriver alle ordene bokstav for bokstav, foruten noen forkortelser.

Skrevet

jupp, bruker t9 ordlista ja....:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...