Gjest Skrevet 15. august 2009 #1 Skrevet 15. august 2009 Det har jeg fått noen kommentarer på, om minstemann. Det er basert på ansiktet og håret hans - ikke noe dollete klær. Hva er det for noe da? Han har et nydelig rundt ansikt, helt lyst hår og veldig runde og store lyseblå øyne. Men gutter kan jo også være nydelige - ikke bare tøffe ?
Dindagmamma? Skrevet 15. august 2009 #2 Skrevet 15. august 2009 Ja så klart gutter kan være nydelige:o) Fikk sånne kommentarer jeg også på minstemann her;o) Han ble født med veldig lange øyevipper og fine øyebryn:o) Og veldig gyllen i huden pga gulsott.....så kanskje ut som ei jente da, men var da en nydelig gutt:o) Så ja.....gutter kan være nydelige og ikke bare tøffe:o)
Bunnies by night Skrevet 15. august 2009 #3 Skrevet 15. august 2009 Hehehehehe - den kommentaren har vi også fått *ler* Her har lillemann store brune øyne, kastanjebrunt hår med blonde striper og MASSE korketrekkere Selvfølgelig kan gutter også være skjønne!
2 gutter og 1 jente Skrevet 15. august 2009 #4 Skrevet 15. august 2009 hihi alle trodde min førstefødte var ei jente. kledde på han i blått fra topp til tå, men likevell så sa alle: åååååhhh hun er NYYYYDELIG! hehehe måtte bare smile og si: Ja, Han er det, har jo tross alt laget han selv! men jeg så det selv også da, at han egentlig hadde et mye søtere ansikt enn mange jenter også. Nå som han har blitt større er det blitt mere tydelig at han er en gutt da, men fortsatt har han et veldig rundt og mykt ansikt i forhold til de fleste andre unger jeg ser.
ippemo får augustbaby Skrevet 15. august 2009 #5 Skrevet 15. august 2009 Hehe, det har jeg også hørt om lillegutten min. Enda han alltid har sett guttete ut, det var aldri noen som spurte meg om han var gutt eller jente (fikk det spørsmålet mange ganger da jenta mi var baby)! Han har store brune øyne, omkranset av lange svarte vipper og fine, markerte øyebryn. Huden er gyllen og håret er blondt. Og ja, han er helt nydelig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå