Gå til innhold

Treff for Oslo (og omegn) mammaer i 30-åra?!?


Snartmammatilto :-)

Anbefalte innlegg

Er det noen som kunne tenke seg et treff for oss vorende mødre i 30-åra? Nå nærmer det seg termin for mange av oss! Hadde vært hyggelig å møtes og se om det er interesse for trilleturer utover høsten!

 

Jeg er 36 år og venter barn nummer to. Bor i Nordre Aker bydel og er mobil.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott! Når passer det for dere? Jeg jobber fremdeles (ut mnd), så hvis vi skal møtes neste uke, må det bli ¨på ettermiddagen for min del. Eller lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg er straks 38 og bor også i Nordre Aker. Send meg gjerne en PM om du vil vite akkurat hvor i NA jeg bor ;o).

Venter min 3. gutt som blir hentet ut med keisersnitt den 31.8. så jeg nærmer meg veldig. Permisjonen starter i morgen.

 

Neste uke er litt vanskelig for meg å få til ettermiddag da jeg har de 2 andre guttene da og uken lett fylles med lekser og fotball. Og så skal jo lillemann ut, men jeg skal følge med og se om det blir noen formiddagstreff som jeg kan henge meg med på.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, dette høres hyggelig ut.

Jeg er 31 år og har termin 16 september.

Veldig lyst å treffe dere en dag. Jeg går ut i permisjon tirsdag til uken så etter det kan jeg det meste av tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg er 36 år og venter min første 15. september. Vi flyttet nettopp fra Oslo til Bærum, men er veldig gjerne med på treff. Jeg har gått ut i permisjon, så kan når som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Skal vi satse på å møtes i begynnelsen av september, da eller??

Hva med lunch på Rust neders i Hegdehaugsveien 1/9? Tror ikke det er mulig å bestille bord der, men hvis vi møtes i 12-tiden, er vi nok gjenkjennelige med våre struttende mager?

 

http://rustoslo.com/index.html

 

Hadde vært artig å møtes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott! Veldig hyggelig å møte andre kulemager. :)

Jeg har termin den 4., så hvis jeg ikke dukker opp, skjønner dere hvorfor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Dette hørtes veldig hyggelig ut! Håper det er plass til en mage til. Tar permisjon om en uke, så et treff den 1. passer perfekt:)

Jeg er 32 år og venter min første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er oktober-mamma med termin 15/10, men henger meg gjerne på dette treffet 1. september. Er 35 år og venter nr 2. Har en gutt på 2,3 fra før og venter jente denne gangen.

 

Ses :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Dette høres hyggelig ut! Nettopp flyttet fra Oslo til Bærum, men er mobil og blir gjerne med. Jeg er 35 og venter min første 10 september.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg kommer ikke idag allikevel - har termin om tre dager, og er trøtt og uopplagt, så jeg blir i ro hjemme. Men kos dere, dere - jeg blir gjerne med ved neste anledning! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...