Gå til innhold

dere med skolebarn....gleder barna seg til mandag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja- jenta vår skal opp i 2. og hun ser frem til det. Har fått ny sekk og nytt penalhus så alt er klart;)

Skrevet

her skal jentene opp i 3 og 5 og gleder seg ikke noe spess....ene for nye lærer og andre må bytte skole...har en som skal i 1 å og han grugleder seg

Skrevet

he he... spurte gutta om det nå.

Maxi sa NEI.... han skal begynne i 3. og liker seg egentlig veldig godt hjemme.

Midi sa JAAAA og danser rundt i stua... han begynner i 1. og er veldig klar for dette.

Men tror nok maxi også gleder seg litt, møte kammerater igjen og komme igjen. Er bare litt i det tøffe hjørnet for tiden, så da må alt være motsatt av hva han regner med at jeg vil høre.

Skrevet

2 av 3 gleder seg her i huset. Hun eldste på snart 12år gleder seg ikke.

Hun som skal i 3klasse gleder seg til å treffe alle vennene sine igjen.

Hun som begynner i 1klasse gleder og gruer seg til alt.

Skrevet

Eldstemann skal oppi 3. neste uke, og sier så fint at han skulle ønske det fortsatt var fortballskolen som han har gått på denne uken. ;-)

Skrevet

Eldstemann gleder seg mest her i huset....sikkert fordi han skal begynne på vidregående og det blir spennende:o)

De andre skal opp i 9 og 5 klasse og gleder seg til å møte kammerater og sånt, men gruer seg til å stå opp tidlig igjen;o)

Skrevet

Gutten min skal begynne i 3.klasse og gleder seg veldig, har gjort det i flere uker.. Han gleder seg til å møte kameratene regelmessig, fotballtreninga er igang igjen samme uke og han gleder ser rett og slett til litt hverdag igjen tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...