Gjest Skrevet 15. august 2009 #1 Skrevet 15. august 2009 Fikk en datter for ett år siden,og nå forlater barnefaren meg! Jeg er på gråten,har søkt skole og begynner nå om ett par dager på høyskolen! Men har jo ikke sjangs og gå skole når ikke eks samboern skal støtte meg økonomisk! Planen var at han skulle betale de faste utgiftene de tre årerne jeg skal gå skole. Men nå ser det ut til at jeg må hive hele utdanninga på havet! Har jo ikke råd til og så skole når en bare får 7000 kr utbetalt i mnd. Er det noen støtteordninger for oss som nettopp er bid alene?
erteposen + 4 Skrevet 15. august 2009 #2 Skrevet 15. august 2009 Det går kjempe flott å studere når en er alene!!!! Lånet er på 8000 i mnd. og det blir stipend til slutt. Du kan få OS, ekstra lån, bostøtte, dobbel barnetrygd, studentbolig (billig) og studentbarnehage. Jeg hadde tjent på ikke å ha samboer da jeg var student og mor. Du kan jobbe når han har barnet, men pass på at du har mer enn 50%. Må stikke tilbake til mine hylende små. Stor klem!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå