JC:-) Skrevet 15. august 2009 #1 Skrevet 15. august 2009 Og fullstendig uventet. Hadde hatt mensmurringer på søndag og hele mandagen, men ingen regelmessige. Hadde 5 min mellom, 15 min mellom, 1 time mellom.. slik gikk det hele mandagen, Ble til slutt veldig lei og sa til mannen at nå drar vi inn til sykehuset for å sjekke om jeg i det hele tatt hadde modning, for dette var slitsomt, men ingen vondter enda. Kom på sykehuset kl 16.00, Fikk ei jordmor til å undersøke meg og hun sa til min overraskelse at jeg ikke kom til å dra hjem på et par dager.... jeg forstod ingen ting. hadde 5-6 cm åpning, så her kom det til å bli fødsel.... 1 time etterpå gikk vannet, men fremdeles hadde jeg ikke vondt. Jordmora kjente etter og jeg hadde 6-7 cm åpning + at hun tøyde meg litt... og først da begynte jeg å kjenne riene. Og det til de grader. Her ble det ikke tid til smertestillende i alle fall. For nå gikk riene over i pressrier. Og like etterpå kl 18.09 kom lille Arain til verden. 3850gr og 50cm. En veldig fin fødselsopplevelse, den beste av mine 3 fødsler. Så nå takker ejg for meg her inne. Lykke til alle sammen.
EnJente_m_2Jenter Skrevet 15. august 2009 #2 Skrevet 15. august 2009 Gratulerer så mye, håper du storkoser deg
cakes Skrevet 15. august 2009 #4 Skrevet 15. august 2009 å, så herlig.. å slippe unna rier så lenge:) gratulerer så mye!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå