Gå til innhold

Flere fra Fredrikstad/Sarpsborg som har termin i februar?


Ingeborg*okt 07*feb10*

Anbefalte innlegg

Hadde vært koselig å komme i kontakt med gravide i Fredrikstad/Sarpsborg-området for BIM-treff, trilleturer o.l :)

Er 24 år og venter andremann.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har tremin helt i slutten av februar... 25 foreløpig, men gikk 13 dager over sist... så tenker vel at jeg brått føder i starten av mars....

Fredrikstad her ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

heisann..

Jeg bor i fredrikstad. 25år.

Har termin den 7 februar.. Min første..

Hadde vert koselig å blitt kjent me fleire som har termin rundt der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 30 år, har termin 14. februar og venter mitt andre barn. Har en jente fra før født i oktober 2007.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dere/skal dere vite hva det blir? Selv har jeg ultralyd midten av septmenber nå, og håper de ser om det bli en lillesøster eller lillebror.

 

Kanskje vi etterhvert skal prøve å arrangere noen BIM-treff og møtes i Fredrikstad eller Sarpsborg for en kopp kaffe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ultralyd neste uke og altfor nysgjerrig :)

Hehe... Kan bare ikke se for meg å ikke få vite noe som helst før jeg ligger på føden.

 

Gøy hvis man er noen som kan og vil møtes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvis de ikke ser det eller vil si det på sykehuset, tror jeg nesten jeg bestiller med 3D-ultralyd eller time på Volvat, for jeg kjenner jeg ikke kan vente til februar!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme har jeg sagt! hehe...

 

Mange bekjente som har anbefalt å ta en ultralyd før den ordinære, men jeg fikk innkallingen min allerede i uke 9-10 engang, så jeg har tenkt at jeg heller vil bruke penger på en ultralyd i etterkant av den ordinære hvis man ikke kan se hva det er.

 

Ser for meg en skikkelig "rakker"-unge som absolutt ikke ligger på noen måte som gjør at man kan se det, er vel det en super nysgjerrig mamma fortjener ;)

 

Februar er fortsatt leeeeenge til, så å vente til det tror jeg aldri jeg klarer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente på 28 år her, fra fredrikstad=) Termin 22. feb. men skal på ul om to uker og da kan det jo hende at datoen blir endret....

 

Vært moro å kommet i kontakt med andre=)

 

Forøvrig 1. barnet=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på ultralyd og sett bitteliten :):):):):)

 

Det er helt sprøtt på en måte å tenke på at det faktisk er en liten baby inne i magen min. Nå har jeg hatt det ganske greit så langt, så det er nesten så man noen ganger lurer på om det faktisk er noe der! Men det var det jo :)

 

Fikk noen super fine bilder - I like.

 

Jordmora kom ikke inn på det med kjønn, og brått var det ferdig før jeg hadde somlet meg til å spørre. Hadde vel nesten trodd at ho skulle ta det opp, men den gang ei... Så da blir det å skrape sammen litt cash til en time hos Volvat om ikke så altfor lenge (kanskje jeg skal spandere en 3D på oss i bursdagsgave til meg selv i november)

 

Stas var det uansett og så lenge babyen ser ut til å ha det bra så er jeg fornøyd :):):)

 

Terminen ble flyttet frem, så nå er den satt til 1. februar.

Så da er det litt kortere tid å vente ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Heisann...

snek meg inn her jeg,har termin 10.mars men den kan jo forflyttes etter UL 15okt. er nå 16-2.

Bor på rolvsøy og det er vår første.

gleder meg veldig til UL,blir spennende:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også vært å sett lillen i magen nå, og det er en lillebror :)

Merker godt det er en liten fotballsparker der inne, og vi har også kjent sparkene på utsiden nå!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...