Gå til innhold

Flere fra Fredrikstad/Sarpsborg som har termin i februar?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Vet dere/skal dere vite hva det blir? Selv har jeg ultralyd midten av septmenber nå, og håper de ser om det bli en lillesøster eller lillebror.

Kanskje vi etterhvert skal prøve å arrangere noen BIM-treff og møtes i Fredrikstad eller Sarpsborg for en kopp kaffe?

Annonse

Det samme har jeg sagt! hehe...

Mange bekjente som har anbefalt å ta en ultralyd før den ordinære, men jeg fikk innkallingen min allerede i uke 9-10 engang, så jeg har tenkt at jeg heller vil bruke penger på en ultralyd i etterkant av den ordinære hvis man ikke kan se hva det er.

Ser for meg en skikkelig "rakker"-unge som absolutt ikke ligger på noen måte som gjør at man kan se det, er vel det en super nysgjerrig mamma fortjener ;)

Februar er fortsatt leeeeenge til, så å vente til det tror jeg aldri jeg klarer :)

Da har jeg vært på ultralyd og sett bitteliten :):):):):)

Det er helt sprøtt på en måte å tenke på at det faktisk er en liten baby inne i magen min. Nå har jeg hatt det ganske greit så langt, så det er nesten så man noen ganger lurer på om det faktisk er noe der! Men det var det jo :)

Fikk noen super fine bilder - I like.

Jordmora kom ikke inn på det med kjønn, og brått var det ferdig før jeg hadde somlet meg til å spørre. Hadde vel nesten trodd at ho skulle ta det opp, men den gang ei... Så da blir det å skrape sammen litt cash til en time hos Volvat om ikke så altfor lenge (kanskje jeg skal spandere en 3D på oss i bursdagsgave til meg selv i november)

Stas var det uansett og så lenge babyen ser ut til å ha det bra så er jeg fornøyd :):):)

Terminen ble flyttet frem, så nå er den satt til 1. februar.

Så da er det litt kortere tid å vente ;)

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...