Gå til innhold

Gravid, eller bare feit


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

11+5

 

lagt på meg 4 kg.

 

Herre min hatt.

 

Skal det fortsette slik så kommer jeg jo til å trille.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 uker i morgen - har gått ned i vekt, men magen tyter ut... Ser gravid ut allerede - for min del er det nok fettet som vanligvis ville ligget der livmoren er som blir dyttet opp og ut :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10+6 her og føler meg diger.

Har lagt på meg ca 2-3 kg til nå.

 

Jeg syns jo egentlig at det å være gravid er så flott, men føler meg ikke like flott selv.. Kanskje det går over når det kommer en kul og jeg ikke føler meg stor over det hele, La på meg omtrent likt forje svangerskap og da ble det bare 10 kg til sammen. Tror noen legger på seg tidlig, mens andre gjerne tar det igjen på slutten. ;-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del er det det at jeg i dette svangerskapet er plaget med veldig kvalme. Må spise noe hele tiden for å holde den nogelunde i sjakk. Når jeg kaster opp kommer bare litt opp. Jeg er så sliten av kvalmen at jeg bare ligger inne stortsett hele dagen, derav kommer kiloene.

Kanskje litt forsvinner igjen når kvalmen forsvinner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10+5 og null kg foreløbig. Det vart 19 pluss forige gong, og det har eg slite med i 4 år no snart. Vil liksom ikkje heilt vekk heller. Håpar på litt mindre denne gongen. Bare kvalmen gir seg, så eg slepp å eta heile tida (mat er nemlig det einaste som hjelper).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er 13 uker på vei.. har ikke lagt på meg noe, men magen vises godt nå:) men for andre ser jeg nok bare feit ut.. så en sånn t-shorte er jo genialt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner egentlig ingenting jeg.

 

Jeg var hos legen i dag (hørte hjertelyden for første gang, jippi) og der hadde jeg GÅTT NED 3 kg!!! Jeg følte selv at jeg hadde gått opp 3-4kg....

 

Skjønner ikke helt det jeg. Magen har begynt å komme og jeg har et par BHer som faktisk er på nippet til å måtte bli kassert allerede!! jaja at kiloene kommer det er det imidlertid ikke noe tvil om!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ca 12 uker på vei nå (usikker termin)

 

Har tatt av meg litt foreløpig, kanskje 1-3 kg ca.

Mye kvalme og oppkast har ført til at jeg har spist lite, og at endel av det lille har kommet opp igjen... :-S

 

Har fått endel mage, samt at puppene har vokst noe enormt (får ikke plass i gamle bh'ene lenger!) ... så kan nesten ikke skjønne at jeg har gått NED i vekt.. :-S

 

Forrige svangerskap la jeg på meg 4 kg iløpet av svangerskapet.

På 6-ukers kontrollen hadde jeg gått ned 17 kg, og veide dermed 13 kg mindre enn jeg gjorde da jeg ble gravid. IKKE å forakte - med tanke på at lille gullet veide akkurat det han skulle, og var i strålende form!

Hadde absolutt ikke gjort noe om jeg mista noen kg denne gangen også.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...