havrebodl Skrevet 15. august 2009 #1 Skrevet 15. august 2009 Litt rådvill nå.. Har en bror som straks fyller 18 år. Han har fortalt meg at han har prøvd hasj, men at det kun var denne ene gangen. (dette var for ca 4 mnd siden) Jeg har selv aldri prøvd dette da dette er noe jeg er totalt motstander av. De siste ukene har min bror jobbet veldig mye. For et par dager siden fikk samboeren min vite at min bror ville ta seg en "røyk" før leggetid. I går igjen, etter jobb, hendte det samme. I tillegg ytret min mor bekymring for min bror, men det var pga det høye arbeidsnivået han har om dagene. Hun fortalte også at han hver kveld må gå seg en tur for å roe ned før leggetid. Så da la jo jeg med en gang sammen 2+2..... Prøvde å snakke med han om dette i går, men han sverget på at han ytterst ytterst sjeldent tok seg en "røyk" og at jeg overhodet ikke trengte å bekymre meg. - noe jeg absolutt gjør! Litt usikker på hvordan jeg skal gå fram.. Føler det rette er å fortelle dette til foreldrene våre, men synes ikke det er så lett da jeg vet hvordan han vil reagere på det..på samme tid vil jeg ikke sitte på denne informasjonen alene, tenk om noe alvorlig skulle skje! og det er jo nettopp det.. jeg føler noe alvorlig har skjedd OM han må "røyke" for å beherske jobbhverdagen, få sove osv... Trenger sårt tips!! vil at han skal vite at han kan komme til meg om det er noe, altså så vil jeg opprettholde det tillittsforholdet vi har, men på samme tid så føler jeg som sagt i denne situasjonen at det rette er å ta opp dette med våre foreldre:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå