Gå til innhold

24 uker idag


ladand# 02.09.06

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

SUKK! Skjønner godt hva du mener .... Er selv 24+5 i dag og dagene sniler seg bare avgårde =( Håper ting blir litt anderledes når eldste begynner på skolen til uken, kanskje litt mer og bli opptatt av, så en ikke går og tenker på hvor lenge det er igjen....

Usj, uansett lykke til videre, plutselig er vi der (får vi håpe) =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også 24 uker i dag, men synest tiden går så fort....Mye fortere enn sist. Nå er det sikkert fordi jeg har en 2 åring å ta meg av, så da blir det mindre fokus på den voksende magen. Litt godt også.Sist gang telte jeg både uker og dager....!

Den blivende storebroren er veldig opptatt av magen, og må også gi kos til magen hver morgen når jeg leverer i barnehagen. Han er bare så skjønn:-) Mange tanker og spørsmål om den lille babyen som bor i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 24+4 uker i dag. Er egentlig drit lei. Vil helst bli ferdig nå. Har ei datter på snart 9 og ei på snart 2. Så har egentlig nok og fylle tiden med, skulle man tro.... Men jeg kjeder meg. Så jeg prøver å finne noe som kan fylle min verdag med noe som gir meg noe, mens jeg går å venter, og venter, og venter....*sukk* :)

Ønsker alle lykke til i vert fall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 21 uker, og synes tiden går fort. :)

 

Er selvfølgelig veldig spent på å se den vesle jenta i magen min, men prøver å nyte tiden og forberede meg på det som skal skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 uker her. Har en del å henge fingrene i, så jeg tenker ikke så mye på hvor mange uker det er egentlig. Men deilig å vite at det bare er 15 igjen. Formen har faktisk blitt bedre de siste ukene! ingenting er bedre enn det, starter nemlig i ny jobb om en uke. En fordel å ikke være sykemeldt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...