Anonym bruker Skrevet 15. august 2009 #1 Skrevet 15. august 2009 Regnet med at hun ville være raskt tilbake fra sykehuset og dele gleden, men har enda ikke sett noe innlegg fra henne. Jeg håper virkelig ikke at det gikk galt for dem på noen måte! Noen som vet med sikkerhet at de har det bra?
Anonym bruker Skrevet 15. august 2009 #2 Skrevet 15. august 2009 Hun blei nok bare jævlig skuffa da det kom enda en gutt.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2009 #3 Skrevet 15. august 2009 Fy faen! Hva er det for et svar, da?
Anonym bruker Skrevet 15. august 2009 #4 Skrevet 15. august 2009 Hun har sikker annet å gjøre om hun er på sykehuset. Vet dere at det ble en gutt, eller er det bare en rar anonym som skriver det?
Anonym bruker Skrevet 15. august 2009 #5 Skrevet 15. august 2009 sikkert bare masse besøk, og masse kos med babysen =) tror nok det ble ei jente!!
Anonym bruker Skrevet 15. august 2009 #6 Skrevet 15. august 2009 Idiotsvar det der. Hun koser seg nok med baby og er sliten i barsel Enten det ble gutt eller jente
Anonym bruker Skrevet 15. august 2009 #7 Skrevet 15. august 2009 Uff, ja hun har jo nærmest bodd her innem så det er vel ikke så rart at man venter en snarlig oppdatering hvis alt har gått bra. Krysser fingrene for at alt er bra.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2009 #8 Skrevet 15. august 2009 Haha, jeg må ærlig innrømme at jeg LER høyt om hun kommer luskende om en ukes tid og meddeler at 4.gutten er kommet. Og hun kommer jo såklart til å insistere på at hun ikke er skuffet, og er like glad som om det var jenta som kom.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2009 #9 Skrevet 15. august 2009 Hva faen? Er du syk på sinnet, ano 11:01?
Anonym bruker Skrevet 15. august 2009 #10 Skrevet 15. august 2009 Hunhar jo sagt at hun bor langt unna sykehuset og kommer til å bli en stund pga føllingtesten etc:-) Hun kommer nok snart vet dere
Anonym bruker Skrevet 15. august 2009 #11 Skrevet 15. august 2009 Oki. Så bare for meg henne som typen som kom inn på stuen med laptopen under armen, hehe.
Tigerpote Skrevet 15. august 2009 #12 Skrevet 15. august 2009 Hvorfor? Hun har da vel annet å gjøre enn å henge her inne, nå som hun har et lite spedbarn? Jeg ser ikke akkurat for at jeg kommer til å kaste meg over pcen og logge meg hit inn med det samme morkaka er ute liksom:) Synes jeg ser det; blod og gørr overalt, dødssliten, men jaggu, jeg skal på bim! Hehe.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2009 #13 Skrevet 15. august 2009 Det har da vært nok av eksempler på slike her inne, Tigerpote.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2009 #14 Skrevet 15. august 2009 Jo, hun er akkurat typen til å sitte her hele tida mens hun har et spedbarn. Hun har jo gjort det kontinuerlig siden hun fikk barn, så hva skulle være annerledes nå? Dama bor jo her inne.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2009 #15 Skrevet 15. august 2009 det at hun bor her inne er hvertfall flott for sånne som meg som er usikker og førstegangs og setter stooor pris på alt det hun har delt med oss! Har lært kjempe masse av henne og de andre som svarer og skriver her inne:) Tusen takk for alt og håper alt er bra med mor og barn:)
Anonym bruker Skrevet 15. august 2009 #16 Skrevet 15. august 2009 Det er jo ikke rart hun har vært mye her inne, når hun har vært veldig hemmet av bekkenløsning og har vært sykemeldt i månedsvis.. de andre barna hennes går jo i barnehage/på skole. Ikke så mye annet å finne på når en er lenket til hjemmet pga sterk bekkenløsning, og ikke kan gjøre stort av husarbeid eller noe.. Hun får nok ikke tid til å være her så mye nå med en nyfødt i huset:)
Anonym bruker Skrevet 15. august 2009 #17 Skrevet 15. august 2009 Å joda, det rakk hun timesvis av de andre gangene hun hadde baby i hus. (jeg har vært medl. her lenge, så det vet jeg)
Anonym bruker Skrevet 15. august 2009 #18 Skrevet 15. august 2009 Skjønner ikke hvorfor så mange tror det kommer en gutt når de har sett jente på flere ultralyder, inkludert en 3D.. Hun er sikker på sykehuset i de 3-4 dagene som er normalt også oppdaterer hun oss etterhvert, slapp av
Anonym bruker Skrevet 15. august 2009 #19 Skrevet 15. august 2009 Så lenge dere vet hun bor her inne er det nok flere enn Alva som gjør det for å ha kontroll på sånn. Håpe alt står bra til med deg Alva.
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 15. august 2009 #20 Skrevet 15. august 2009 Alt står nok bra til med Alva og barnet Det er vel ikke uvanlig å være på sykehuset i noen dager, og ikke alle plasser man har nett-tilgang på sykehuset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå