♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 15. august 2009 #1 Skrevet 15. august 2009 Her i huset så skal det ryddes. men først skal vi gå til biblioteket og se om de har noen kule bøker. Og så skal vi rydde litt, og så kommer søstern og kosegutten min på besøk med en søpla sekk med klær til mini. Jeg skal egentlig bare kose meg med gutta i helgen og prøve å få ryddet litt siden snekkerene kommer til uka
rachelmor Skrevet 15. august 2009 #3 Skrevet 15. august 2009 eg ska på cafe. med mann å dattra mi. så på besøk hos besteforeldre og oldeforeldre, og så pakke ned leiligheten til innflyttning i nya huset glede.... ha en fin dag alle sammen
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 15. august 2009 #5 Skrevet 15. august 2009 Vi skal ta oss en bytur og kjøpe et par nye sko til lillemor og litt annet småskrot Utenom det blir det lek og moro
Ranveig R Skrevet 15. august 2009 #6 Skrevet 15. august 2009 Heime med ungane utan bil til mannen kjem frå jobb. No leikar dei fint på rommet til eldste mens eg observerar og hjelper når det trengs. Kl halv 5 skal eg hente besteveninna mi og så skal vi til by'n og ete pizza og gå på kino ) Leeeenge sidan sist!!
Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 15. august 2009 #7 Skrevet 15. august 2009 Kjøpe nye sykler, og shoppe litt klær til jentene, så i barnebursdag. Så kommer svigermor etter barna er i seng og da skal vi på restaurant, og ta et par drinker med et vennepar. Finfin lørdag:-)
cherry coke Skrevet 15. august 2009 #8 Skrevet 15. august 2009 Rydde, handle og så i barnebursadag. I kveld skal vi lage boller og se film under pleddet=) Litt ruskete vær ute, så det er godt å holde seg inendørs.
tomat15 Skrevet 15. august 2009 #10 Skrevet 15. august 2009 Vi har vært ute på lekeplassen et par timer. Nå er bestekompisen med inn til oss. Veldig deilig. De leker i fred og fordraglighet. Begynte å regne derfor måtte vi inn. Lille sitter på matta si og tømmer lekekasse og jeg sitter her og surfer og slapper av. Senere skal vi til besteforeldrene og spise middag og se barnetv. Manne jobber hele dagen og kommer ikke hjem før etter leggetid. Veldig deilig med litt "avlasting" i form av kompiser og besteforeldre;-)
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 15. august 2009 #11 Skrevet 15. august 2009 vi er bare hjemme å koser oss.. regner sååå ute ) Mannen er oppe på loftet å maler det nye rommet til Emilie.. Må jo ha det klart i god tid før babyen kommer i Januar ) Skal kose oss med god mat senere )
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 15. august 2009 #12 Skrevet 15. august 2009 Skal hovedsakelig være hjemme og slappe av Men jeg må til tannlegevakta for mista omtrent hele fortanna mi igår
Malin G. Spann Skrevet 15. august 2009 #13 Skrevet 15. august 2009 Vi skal ned til sentrum å se på ridende vossabryllup i øs pøs regn. Det blir kjekt! NRK er her for å filme så jeg kunne jo egentlig bare sett det på tv når den tid kommer, men MÅ bare ned å kikke. Er ikke hvær dag det er ridende bryllup!
Gjest Mammamoms Skrevet 15. august 2009 #14 Skrevet 15. august 2009 Her har vi bare vært hjemme så langt. Mannen min sitter og modelerer en Lamborghini i 3D-program, lillemor sover, og jeg DiB'er. Når tutta våkner skal vi dra til apoteket og kjøpe Canesten til henne, for hun har sopp, og så må vi i matbutikken. Klokka 5 skal vi feire lillesøster til mannen min sin 15 årsdag. Da blir det pizza og kaker.
Gjest Skrevet 15. august 2009 #16 Skrevet 15. august 2009 Sambo jobber, så jeg er hjemme alene med begge barna i helga. Regner her.. så vi har vært en tur på Borg å handla litt Nå sover lillemor i vogna.. storegutt er litt furten etter at jeg vekte han.. også playhouse disney går i bakgrunn her.. ikke så mye som skjer i dag.. hvis det slutter å regne får vi ta oss en tur ut. Sambo skal på fest i kveld.. så kommer en venninne til meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå