Gå til innhold

Hva slags type mann liker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uavhengi av din nåværende mann, hva slags menn liker du?

Jeg liker kraftige menn alà Anders Båsmo Kristiansen ( ? )

Ikke overvektige, men kraftige.

Så liker jeg kroppshår, hår på brystet.

Hva har jeg :

En relativt slank mann, uten hår på brystet.. Som jeg elsker svært høyt :)

Videoannonse
Annonse
Gjest ✿biss med twins✿
Skrevet

Same. Jeg liker høye, eldre, litt kraftige menn med tredagers. Trenger ikke kroppshår bare jeg får litt skjeggstubber:-) Og rolige menn med god humor.

Min er en cm lavere enn meg og temmelig slank..5 år eldre da, men jeg liker dem enda eldre..tredagers har jeg fått og personligheten jeg liker!

Og jeg vil aldri ha noen andre:o)

Skrevet

Jeg liker høye, mørke menn med akkurat passe kroppsbygning. Liker ikke for mye muskler, eller veldig kraftig bengygning.

Hva har jeg? En sånn en :)

Skrevet

Gode, snille, litt røslige menn med tredagersstubber :) En som er hjemmekjær, rolig og morsom, trygg og kosete, og med et lurt glimt i øya ;)

Skrevet

Hva har jeg? joda, det var kjæresten min det :)

Skrevet

Ikke skyt meg nå da :)

Jeg liker høye,tynne mannfolk,gjerne med litt rødskjær i håret. Ala John Arne Riise. (ikke personlighta da) Liker litt sjenerte typer.

Jeg liker ikke masse muskler,kroppshår,skjegg,ølvom,blekfiser og mannepupper.

Har ingen mann,men han jeg hadde i 9 år var høy med mørkt hår,ble småfeit med tiden,hadde masse hår all-over,og var kjempeblek.

Skrevet

Ja, jeg liker å rødt hår jeg :) Syns det er spesielt vakkert på barn. De ser så friske ut!!

Menn med rødskjær er også litt sexy synes jeg...

Skrevet

Jeg liker menn. ala Lars Monsen.

Skrevet

Haha, Monsen hadde jeg og høvlet over lett :P

Liker høye, og muskuløse menn. Helst med mørkt hår, og litt skjegg. Kan være alt fra tre-dagers, til et kraftig hakeskjegg.

Breie skuldre og smale hofter, en søt rumpe og sterke lange ben. Store hender er også en turn-on =P

Han skal være mandig, være sikker på seg selv og helst ti år+++ eldre enn meg =)

Humor, glimt i øyet og mulig en type skummel =P kan virke streng for de som ikke kjenner han. Liker å spise ute, lage mat, god vin og kan fint by opp til dans - selv om man er hjemme! God blanding mellom intellektuell og

Haha, ble en kontaktannonse det der.

Har selv en lav mann, muskuløs, mørk i håret, ok størrelse på fingre, breie skuldre. Drikker aldri vin, hater å spise ute, og vil aldri under noen omstendigheter danse. Humoren som jeg fallt for har forlengst mistet sin sjarm. Har ok kropp, men minus for å være spesielt hårete fra hoftene og ned. Fin rumpe, men lange svarte hår all-over er ikke så delikat lenger.

Skrevet

Yak, da har vi veldig forskjellig smak, Cat;) Han synes jeg bare er uappetittelig!

Jeg liker bare mannen min jeg, høy, mørk, kjekk, dritsexy, hår på brystet, brune nyydelige øyne, og litt mørk i huden. Jammi:0) Og selvfølgelig med mange gode indre kvaliteter; sosialt anlagt, smart, morsom og veldig snill og omtenksom. Og ikke minst veldig ansvarsbevisst og ryddig.

Skrevet

10:58 God blanding mellom intellektuell og villmarksønn.

Skrevet

Å, glemte kraftig og med fiiine muskler (ingen muskelbunt, det er bare ekkelt) og en veldig sexy rompe! "I love watch'im goin'" (Fra Thelma og Louise;))

Skrevet

noen som vil legge ut bilde av gubben da?? =)

Skrevet

åh, jeg eeeelsker menn med blodårene som vises rundt armene! strke med muskler og ganske røslige sånn sett.. og stooooore hender! helst mørke i håret, og mest mulig større enn meg, jeg vil ha en kjempemann!

Skrevet

Jeg liker menn som Alexander Skarsgård!!!! Vakreste mann på jord utenom kjæresten min ;) Noen andre som har fått øynene opp for dette guddommelige vesenet? Hehe

Liker blonde/mellomblonde (ikke for lyse) menn med bred rygg, slank kropp og et djevelsk smil ;)

Skrevet

Alexander Skarsgård står også meget høyt på min liste!

Han er flott og jeg har veldig sansen for den type menn:)

Skrevet

hihi, Alexander Skarsgård ser ut som en sosette pappagutt :)

Skrevet

Liker høye (gjerne 185 eller mer), mørke menn..gjerne med brede skuldre. Vanlig fin kropp, trenger ikke være noen muskelbunt. Ikke for tynn, heller 5 kg for mye enn for lite..Glimt i øyet, gjerne blå øyne.

Mannen min er 188, mørk, blå øyne og har brede skuldre:)

Wentworth Miller er akkurat min smak blant menn hvis jeg skal nevne en kjendis:)

Skrevet

Menn med mørkt hår og helst brune øyne.

Ikke for muskiløse men litt kraftige med store hender og blodårer som viser, jammi:)

En blandning mellom handyman og intellektuell mann er tingen og han skal ikke være sytete!

Jeg liker ikke menn med sossete klesstil ala skjorte med vest og lakksko hehe, foretrekker en slitten jeans, t-skjorte og skinnjakke.

Og en ting til, minst 1.80 høy.

Min mann har mørkt hår og grønnbrune øyner. Ikke så veldig kraftig og muskuløs men heller ikke tynn, fin kropp og særlig rumpa;)

Han er intellekuell med 5 årig universitetsutdanning, klærer å skifte lyspærer og skru sammen møbler, men ikke biler hehe.

Så er han egentlig ganske sytete, men det har blitt bedre etter jeg har gitt uttrykk for at det er skikkelig turn off.

Skrevet

Meg over her..11.25.

Så må han være intelligent, rolig, reflektert, ha humor, være snill:) Ha beina godt plantet på jorden.. gjerne være litt "nerd". Hehe.

Skrevet

En moden og voksen mann som er ganske mye høyere enn meg, gjerne med litt kraftig kroppsbygning og muskler:).

Kunne gjerne tenkt meg en mann med mer livserfaring enn meg, gjerne opptil ti år eldre..

En med 8-16 jobb, med en god økonomi..

En som gjør at jeg føler meg trygg og som kun har øyne for meg og ingen andre.

Hva har jeg? En barnslig umoden mann dessverre, kraftig kropp og 26 cm høyere enn meg. Ikke har han en 8-4 jobb, men grei økonomi fordeom. Han er snill såklart, men føler av og til at han ønsker noe mer enn bare meg..

Skrevet

Jeg synes mannen min er drømmemannen :)

En hode høyre enn med, mørkt hår, blå øyne og skikkelig sexy glimt i dem. Vedlig sjarmerende. Han roer meg ned når jeg er hysterisk og koser når jeg trenger det.

Arbeidsom.

En god pappa.

Veldig god elsker.

Skrevet

Må være høyere enn meg, ikke så vanskelig det iom jeg er kun 1,60. 2-meters mann ser bare rart ut også. 1,80 er passelig.

Liker best blonde menn med blå øyne. MÅ barbere seg hver dag, hater skjeggstubber. Fine tenner er viktig. Kroppsbygging er ikke så viktig, men tenner nok mer på litt muskler og brede skuldre. Hendene kan være litt store, liker å føle at han kan ta på (meg).

Ellers skal han være smart og god å prate med om det meste, han skal altså være interessert i ting som skjer.

Min mann har nesten alt, bare at han har spinkle, klamme hender.

Skrevet

Jeg liker menn, med vakre, ertende øyne og skjelmske smil..:) Fine og faste i fisken, men ikke noe muskeltroll.. Overvekt/"bamsete" kroppsbygning tenner meg ikke, selv om jeg ikke er noen sylfide selv..:)

Mannen min er akkurat sånn jeg liker, drømmmmemannen min!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...