Irene Adler Skrevet 15. august 2009 #1 Skrevet 15. august 2009 Hva har dere oppå madrassen i bagvogna? Laken? Tisselaken? Lammeskinn? Babyen kommer i slutten av oktober. (er 1. gangs
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 15. august 2009 #2 Skrevet 15. august 2009 Min er født tidlig november.. Hadde laken og dyne i vogna.. Ble bare svett av lammeskinnet..
Ranveig R Skrevet 15. august 2009 #3 Skrevet 15. august 2009 Til lille (fødd i november) hadde eg saueskinnspose om vinteren, og så bytta eg med saueskinn og teppe/dyne mot sommaren.
Babyønske �� Skrevet 15. august 2009 #5 Skrevet 15. august 2009 Laken på madrassen og lammeskinnspose til å begynne med, født i januar. Når det ble varmere i været ble poset skiftet ut med lammeskinn og dyne, lammeskinnet ble så brukt ved behov alt etter temperatur. Veldig varm av seg så lammskinnet ble tidvis for varmt å bruke.
Brillefint - Jadda! Skrevet 15. august 2009 #6 Skrevet 15. august 2009 Jeg kjøpte et billig sitteunderlag som jeg skjærte til og hadde under madrassen for å gjøre den litt mykere og litt lunere... Til våren brukte jeg lammeskinn..
StorkeMammaen Skrevet 15. august 2009 #7 Skrevet 15. august 2009 Jeg brukte laken og en slags voksipose (ikke så tykk) med dyne over i vinter, Laken og lammeskinn i hele sommer. Han er veldig varm av seg, men sjelden han har vært fuktig i bakhodet selvom det er lammeskinn ivogna og 30 grader.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå