Gå til innhold

Er redd svigermors dumsnillhet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun gav de andre kusinene til min datter gaver også bare fordi hun syntes så synd i dem som ikke fikk gaver selv om dem ikke hadde bursdag,vi har sagt det til henne att det er feilt å gjøre men nå er unnskyldningen min datter er for stor til gaver i tilegg til sine kusiner når ikke hun selv har bursdag,men nå frykter jeg hun vill gjøre det samme med min minste datter,hva skal man si å gjøre da?Vill ikke hun skal lære barna opp til feile ting.Dumsnillhet ligger i familien,men jeg forandret min kjære til å ikke være det mere for han skjønte konsekvensene med det men svigermor er gammel å veldig vanskelig for jeg har kranglet med henne en god del å hun tar så lett til tårene,så helst burde man ikke si noenting til henne men det plager meg att hun lærer våre barn feile ting + hun har også løyet til oss da min datter skulle slutte med smokk åsså gjemte hun dem av.Er med en datter på 9 år som suger fingeren takk svigermor du er skikkelig dumsnill du,skjønner dere poenget mitt her?Kan noen redde meg/oss?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der jo dere foreldre som skal oppdra barna da, om hun får en ekstra gave i ny og ne av farmor gjør vel ikke noe?

Og er det svigermors skyld at din datter på 9 suger på fingeren? Hvor var dere foreldre i oppveksten hennes? Hvis dere da ikke bor sammen med svigermor, eller hun passet jenta di hver dag da hun var liten, synes jeg ikke du kan skylde på henne. Men selvfølgelig enig at det var feil av henne å gi smokk når hun egentlig var sluttet.

Skrevet

Barn skiller fort mellom hjemme og hos besteforeldrene, jeg har ingenting imot at barnet mitt blir litt bortskjemt hos besteforeldrene, hun skjønte forksjellen på hjemme og hos besteforeldrene ganske så fort.

Så lenge det ikke er urettferdig mellom søsken eller søskenbarn får de jo bare et positivt forhold til besteforeldrene, de må såklart ikke la barna gjøre hva de vil og de må sette grenser, men gaver i ny og ne gjør da vel ingenting?

Men hvis du sier at barnet nå har sluttet med smokk bør de respektere det, og hvis de ikke klarer å respektere det så må de bare vente med å passe ungen til smokken er helt ute av tankene på ungen.

Det med at din 9åring sutter på tommelen kan jeg ikke se at er din svigermor sin feil, det er foreldrenes ansvar å få slutt på, hadde det vært din svigermor sin feil men dere hadde nekta henne, så hadde nok ikke 9åringen sutta på tommelen foran deg, men i smug hos bestemor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...