aomeg Skrevet 14. august 2009 #1 Skrevet 14. august 2009 Er 25 og nyter gjerne et glass rødvin eller to for kosens skyld en til to ganger i mnd.
LadyLuck & Skrevet 14. august 2009 #2 Skrevet 14. august 2009 25år.. Drikker veldig skjelden.. (ikke noe særlig til omgangskrets, og liksom for gammal til å gå ut alene)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 14. august 2009 #4 Skrevet 14. august 2009 Har drikki tre ganger siden Daniel ble født. Drakk en gang da Daniel var 2.5år, 2.8 og når han var litt over 3år. De første gangene var jeg hjemme alene og skulle ta meg en øl, men det ble med to slurker. Siste gangen drakk jeg 1.5 glass på et utested med fotballaget til samboeren. Det var kos. Men, jeg merket at jeg ble brisen så avsluttet kvelden og gikk og la meg. Og nå blir det lenge til neste gang igjen Er 21år.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 15. august 2009 #5 Skrevet 15. august 2009 drikker aldri hjemme, men hender jeg drikker litt når jeg er ute og reiser i jobbsammenheng, men aldri mye.
tante grusom master of law Skrevet 15. august 2009 #6 Skrevet 15. august 2009 Jeg er straks 28 og drikker hver gang vi går på noen fest. Det er dog ikke så ofte, kanskje 3 ganger i året. Jeg drikker meg da ikke full heller, bare et par drinker eller så.
Let's hear it for the boys! Skrevet 15. august 2009 #8 Skrevet 15. august 2009 Det er så morsomt med sånne tråder! Det er klart at de som drikker ofte ikke kommer til å svare Jeg er på tjukka, så drikker ikke lengre.
Brillefint - Jadda! Skrevet 15. august 2009 #9 Skrevet 15. august 2009 Før jeg ble gravid - var det vel gjennomsnittlig en gang i mnd. Og da var det fest. Ble alltid glad-full - og noen ganger mer enn det :S Blir jo så dårlig dagen etter, så nå blir det nok sjeldnere... Har uansett ingen barnevakter der vi bor så...
Ranveig R Skrevet 15. august 2009 #10 Skrevet 15. august 2009 Eg er 27 år og har drukke to gongar sidan eg slutta på pillen for å bli gravid med eldste (nov. 05) ;-p Ein gong var eg på by'n med ei veninne, var då faktisk ganske full. Andre gongen var på singstarkveld med ei anna veninne, drakk vek 3 cider, knapt brisen. Har veldig sjeldan behov for å drikke alkohol. Men Singstar og cider ER jo litt gøy då ;o)
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 15. august 2009 #12 Skrevet 15. august 2009 Før jeg ble gravid med lillemor for snart 3 år siden drakk jeg kanskje hver helg/annenhver helg. Drakk meg ikke drita, men ble alltid litt småfull Etter at jeg ble gravid har smaken på alkohol aldri kommet tilbake. Jeg liker ikke alkohol lenger, ikke vin engang. Så nå kan jeg vel kalle meg avholds. Ble 30 nå i sommer
2SmåTroll Skrevet 15. august 2009 #13 Skrevet 15. august 2009 Vannskelig og si da. Kommer jo helt ann på hva som skjer. Men nå i sommer og ferietiden har det gjerne blitt litt vin/cider på kvelden og til maten. Og det er vel kanskje 1 fest engang i blant. Er nå 30 år.
Joikaboll@ Skrevet 15. august 2009 #15 Skrevet 15. august 2009 Jeg er snart 35 og drikker litt hver dag, noen dager mer enn andre.
Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 15. august 2009 #16 Skrevet 15. august 2009 Sjelden. Jeg er ikke glad i øl eller rødvin, hvis jeg drikker et glass for å nyte er det helst Mojito eller Baileys. Kan ta et glass hvitvin og.. Vi har hatt barnevakt tre ganger på snart tre år og da har jeg konsumert endel for mye;) Men i kveld skal jeg ut og ta noen drinker! Jeg er 25:)
Joikaboll@ Skrevet 15. august 2009 #17 Skrevet 15. august 2009 Pc`n kræsjet.... jeg drikker pepsi max da. Alkohol drikker jeg 0-1 ganger i året.
Gjest Sekretøsa Skrevet 15. august 2009 #18 Skrevet 15. august 2009 Jeg drikker sjelden, men når jeg først gjør det er det på fest, og blir gjerne mer enn et par glass...kremt. Men veldig sjeldent altså. Jeg er 24
Gjest Skrevet 15. august 2009 #19 Skrevet 15. august 2009 31, kanskje hvis jeg er invitert i bryllup og vil skåle litt for syns skyld.
meg+lilleLeah<3<3<3 Skrevet 15. august 2009 #20 Skrevet 15. august 2009 21 år... liker å ta en by tur med vennine gjengen.... så er vel ute å drikker en gang i mnd ca...
Elletuppa Skrevet 15. august 2009 #21 Skrevet 15. august 2009 Drikker kanskje alkohol 2 ganger i året..... 36 år
Gjest Skrevet 15. august 2009 #22 Skrevet 15. august 2009 I snitt et glass vin pr helg. Noen ganger mer, og noen ganger ingenting. Er 32 år. For tolv år siden drakk jeg MYE og OFTE, men da var jeg barnløs student ;-)
Gjest Skrevet 15. august 2009 #24 Skrevet 15. august 2009 I forhold til dere som har svart er jeg jo nesten hobbyalkoholiker ser jeg:p Jeg kan godt ta meg litt å drikke et par tre ganger i uka jeg. Er mye alene og synes det er kos å sitte hjemme foran peisen og ta meg et glass vin eller en baileys. (og jeg tar med da virkelig kun ETT glass altså) Jeg er også ute, type på fest/byen omtrent tja, annenhver måned, noen ganger oftere, noen ganger mer sjelden. Og da hender det jeg kjører, men stort sett drikker jeg, og ender nesten alltid med å ta akkurat det ene glasset før jeg skal hjem som gjør at jeg er usjarmerende beruset i det jeg går inn døra hjemme og stuper i seng, selv om mannen har helt andre ønsker! Hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå