Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #1 Skrevet 14. august 2009 durer i veggene her jeg bor i 4 etasje! det rister....arrrgh. håper de får akutt syfilis.......
Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #2 Skrevet 14. august 2009 ey.. ikke klag sånn da.. Viste du at såkaldte Rånere er mer forsiktige bilister enn folk flest (de er så redde for bilene sine)
Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #3 Skrevet 14. august 2009 jo redd for skade de stakkars plastbilene sine ja ;P er vant med mange rånere utenfor her, men ikveld er det tydeligvis en ny...har så sterk bass at det dirrer i murveggene mine! og det er lant unna! da er det irriterende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå