frk123 Skrevet 14. august 2009 #1 Skrevet 14. august 2009 Etter mange dager med maserier startet det for fullt natt til torsdag. Ringte mamma og fikk hun til å komme og passe på de 2 jentene våre. Jeg og mannen dro ned på føden 03.00 og hadde 3 cm åpning. Lå 1 time på føden før jeg ble sjekket igjen, ingen endring i åpning eller hyppighet på riene. Fikk sovemedisin, hatt 4 netter uten søvn pga maserier, dro hjem og fikk sove 2 timer. Våknet og riene begynte å bli kraftigere og oftere. Ville holde meg hjemme så lenge som mulig, men kl 15 hadde jeg så inni hampen vondt at vi dro ned igjen. Kl 16 var jeg på føden og hadde da 7 cm åpning!!! Etter det gikk det i ett med riene, de var vonde, men fikk lystgass og det var utrolig deilig, hjalp meg masse!! Pressriene meldte sin ankomst og presset noen få ganger og der ploppet gullet vår ut i kjempe fart. Så utrolig deilig å få henne i armene, hun er fantastisk!!! Kl 17.53 var hun ute, det gikk fort når vi kom igang, men tiden før gikk utrolig sakte, men de sier jo at 3 mann er en luring.... Nå nyter vi hvert sekund med vår skjønne lille venn og de to storesøstrene er utrolig stolte!! Lykke til alle sammen og takk for meg:)
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 14. august 2009 #2 Skrevet 14. august 2009 Gratulerer så masse!! Lykke til videre
ღella09ღHarfødtღ Skrevet 15. august 2009 #6 Skrevet 15. august 2009 Gratulerer så masse og masse lykke til videre=)
Tre gutter, en jente og spire Skrevet 15. august 2009 #8 Skrevet 15. august 2009 Gratulerer med tredje prinsessen!! Nyt tiden, er så fantastisk med de første ukene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå