Snart 3 søte små ;) Skrevet 14. august 2009 #1 Skrevet 14. august 2009 Har alt fått grint meg til en Emmaljunga vogn som i følge min "bedre" halvdel kostet alt for mye... Nå er da problemet at vognen ikke går inn i bilen , på den måten vi hadde tenkt He he Så da må vi kjøpe en vogn til som vi kan ha i bilen når alle skal være med .. Vi har en Nissan Qasqai 7 seter , og til tider må vi bruke 6 av di. derfor kan ikke vogna vere stort større enn at den får plass på langs inn der det 7.setet skulle stått... '( det var ikke lett å forklare igrunn) Er det idet heletatt noen vogner som er så små?? Og i tilfelle hvilken ?? Stokke hadde sikkert fått plass, men tviler veldig sterkt på at jeg får en vogn til den prisen der gitt He he Noen som har forslag??
Snart 3 søte små ;) Skrevet 14. august 2009 Forfatter #2 Skrevet 14. august 2009 INGEN ??? Kanksje bare jeg som er så dum at jeg kjøper vogn før jeg har sjekket om den går inn i bilen He he
LadyLuck & Skrevet 14. august 2009 #3 Skrevet 14. august 2009 hva med en paraply trille når dere skal bruke vogn og bil??
Snart 3 søte små ;) Skrevet 14. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. august 2009 tanken har slott meg , men siden det er til en nyfødt , midtvinters tror jeg ikke det blir serlig suksess Men hvor stor blir quinny vognene ( de med 3 hjul) slott sammen da ??
gerd Skrevet 14. august 2009 #5 Skrevet 14. august 2009 easywalker classic med bag. Supre vogner som blir veldig små.
Snart 3 søte små ;) Skrevet 14. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 14. august 2009 takk , men di var ikke mye fine syns jeg ... Men men , får se hva jeg finner fornoe rart
LadyLuck & Skrevet 14. august 2009 #7 Skrevet 14. august 2009 hva med understell man kan klikke bilsete på??? Vi hadde peg perego.. og der klikker man setet rett på understellet
Snart 3 søte små ;) Skrevet 14. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 14. august 2009 Det er jo ett alternativ
Eva_81 Skrevet 15. august 2009 #9 Skrevet 15. august 2009 Bugaboo camelon er jo både liten og lett. Kan virkelig anbefale den, det er den beste investeringen vi har gjort i alle fall!! Også er den knallflott å se på!
It's all about me Skrevet 15. august 2009 #10 Skrevet 15. august 2009 TFK og Bugaboo er vel de som blir minst sammenlagt.
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 15. august 2009 #11 Skrevet 15. august 2009 Hvilken Emmaljunga vogn har du da? Jeg ønsket meg opprinnelig E. Edge Duo, men den var for stor for vår Volvo V50. Kjøpte da E. City Cross. Den er liten nok til å kunne settes begge veier i V50, og i tillegg er den lett i vekt og lett å manøvrere. Liggelengden i sportsvogndelen skal være lik på alle Emmaljunga vognene, iflg hjemmesiden. Teutonia Timmy skal visstnok være en av de minste 4-hjulingene. Har ingen erfaring med tre-hjulinger, men søstra mi har en TFK vogn, og den brettes i 3 når den legges sammen, så er ikke så stor sammenlagt.
Sylteflesk Skrevet 15. august 2009 #12 Skrevet 15. august 2009 Quinny Zapp med bilseteadapter kan du jo bruke, den blir jo minimal sammenlagt. Ellers blir TFK veldig liten og flat sammenlagt. Men vet ikke helt hvordan bagvogna blir sammenlagt, har sportsvogna selv. Teutonia Mistral skal vel også bli ganske liten, kan brukes med softbag fra nyfødt.
beggeto Skrevet 15. august 2009 #13 Skrevet 15. august 2009 Hei, vi har en teutonia spirit s3, trehjuling altså. Den blir ganske liten og vi er veldig fornøyde med den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå