Snart 3 søte små ;) Skrevet 14. august 2009 #1 Skrevet 14. august 2009 Sitter å skal planlegge rommet til babysen i magen. Og er plutselig helt tom for ideer.. Noen som har bilder av sine søte smås rom som di vill dele med meg ?? *trenger inspirasjon*
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 14. august 2009 #3 Skrevet 14. august 2009 har bilder om noen uker... hehe Holder på å pusse opp nå, er sååå gøy Her blir det fargen Sand på veggene, litt mørkere enn cappucino. med hvite lister og tak. Så blir det shoppning til Ikea og handle hvite møbler... ) Så skal jeg pynte med rosa ) gleeeder meg... Blir en del ole brum også på rommet )
Snart 3 søte små ;) Skrevet 14. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. august 2009 Det hørtes fint ut Prinsessa her har rosa rom , med mørkerosa lister og inni skap dørene hvite møbler og selvf masse prinsesse ting Ho er 3 da. Og lillebror har "hvite" vegger , med en bege aktig farge som jeg har laget striper nedover halve veggen rundt ( vanskelig å forklare) Når han var baby hadde han skikkelig "tunge" kirseber fargede møbbler til. og Ole brum stæsj. Nå har han fått hvite møbler og cars tema Han er 2 .. Men denne stakkarsen som er inni magen får ingenting for øyeblikket. Alle ideene er brukt opp
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 14. august 2009 #5 Skrevet 14. august 2009 Se på bloggen til Anette-Marie Antonsen! Følger med bloggen hennes, hun er veldig kreativ og flink.. Se bare på det fine jenterommet! http://anettemarie.blogg.no/1249928335_en_liten_omvisning_p_.html
Snart 3 søte små ;) Skrevet 14. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 14. august 2009 ååååååååå!!! Skulle ønske jeg fikk jente Og att jeg hadde noen 1000 mere enn det jeg har i budsjett på det rommet Og at det var litt større ;) Å Å å
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå