Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #1 Skrevet 14. august 2009 skal dumpe typen.... hehe (har ikke barn sammen)
Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #3 Skrevet 14. august 2009 Gjør som en del menn her inne har gjort i det siste... "Glem" å lukke en side med utro-info på datan...
Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #4 Skrevet 14. august 2009 fortell han hva grunnen er, slik at han kan gjøre noe med det i senere forhold, og slipper å lure, og kommer fortere over bruddet.. Hadde i hvertfall for min del blitt knust, men kommet fortere over det om personen hadde sagt at han ikke har følelser for meg lengre, og føler det er urettferdig for min del at vi skal fortsette å være sammen.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #5 Skrevet 14. august 2009 Jeg sa det som det var med min eks (som jeg ikke har barn med) at det bare ikke gikk og at følelsene mine hadde forsvunnet. Han tok det tungt siden han var forelsket i meg. Men vi har vært venner siden bruddet, og nå er vi faktisk bestevenner. Stakkars, er fremdeles forelska i meg, så for ham var det ikke bra å bli dumpa i det hele tatt selv om jeg hadde gitt ham 10 millioner kroner!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå