Gå til innhold

Hva med dette huset da (innvendig)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Likte det veldig godt! Men sånn kuskinn har jeg ikke sansen for.

Skrevet

Pent hus. Kuskinn på gulvet er ultraharry, men det følger vel ikke med, hehe;) Liker ikke sånne vifter som blotter rompa, men ellers ok kjøkken!

Skrevet

Likte ikke gulvet, det virket kaldt. Er det en flatskjerm over komfyrvifta eller??

Kjøkkenet var ellers ganske fint, men disse barkrakkene i skinn hadde jeg ikke spesielt sansen for. Jeg hater egentlig skinn.

Skrevet

Blir bare muggen over at man kan få et sånt hus til den prisen! Kanskje jeg skal flytte til Ørsta

Skrevet

haha... samme salong som jeg har. Ellers helt ulikt utenom lyse vegger;)

Det der er sånn "helt ryddig hele tiden"-hus, og det klarer ikke jeg bo i;)

Skrevet

Helt enig Cherry, var på visning der og det første jeg tenkte var at den døde kua skal UT! (Huset ble solgt med alt interiør med)

Skrevet

Det gikk for ganske langt under takst faktisk. Vi la inn bud på 2 mill, han godtok ikke. Og så ringte han oss en mnd. senere og lurte på om vi fortsatt var interessert, det var vi ikke, så huset ble solgt for mindre enn vi bydde.

Skrevet

Herlighet så fiiiiiint! SUKK! Og den prisen a gitt..!

Skrevet

Det var en del jeg ikke likte der, men hadde nok klart å leve med det, ihvertfall til den prisen! Kunne forresten ha pusset opp for 1 mill hvis jeg hadde fått det til den prisen, så da hadde jeg ikke trengt å leve med det. ;o)

Skrevet

Jeg ble så forelsket i kjøkkenet at jeg har herma ganske mye i mitt eget:p

Skrevet

Ikke min stil, bortsett fra kjøkkenet. Det var flott :) Henger det en flatskjerm over kjøkkenvifta?

Skrevet

Samme kjøkken som jeg har (pent å se på men bob bob kvalitet) :) Synes huset var kjempefint jeg :)

Vil ha tomt helt nede ved sjøen og naust jeg, finnes ikke kravstor nei hehe nesten umulig å oppdrive til og med på sunnmøre..

Skrevet

Kan godt pirke litt; glassbyggerstein i stua var ikke noe vakkert. Likte heller ikke så mange vitrineskap på det kjøkkenet. Synes ikke det passer med den minimalistiske stilen ellers på kjøkkenet. Jeg kunne også klart meg uten det månefartøyet på badet. Ellers helt ok hus innvendig. Utenvdig har jeg vel sett en bedre måte å sette sammen to hus til ett.

Skrevet

Liker kuskinn, jeg, det jeg likte best med hele huset, he, he.

Påbygget er ikke vellykket, hele huset ser rart ut. Det er så dumt å ødelegge fine, gamle hus med tilbygg med en helt annen takvinkel.

Kjøkkene var fint, men viftene er fæle! Det er jo ikke et stort institusjonskjøkken.

Ellers var inntrykket veldig brunt og overstaila, upersonlig og kaldt.

Skrevet

Kjempe fint! Hadde det ligget her hadde det vel kosta 3,5-4 mill!

Skrevet

Kjempefint! Liker jordtoner som brunt og grått, og at det er en gjennomført stil. Flatskjerm over vifta skjønner jeg ikke vitsen med..:) Og kuskinn..ugh..:)

Kjøkkenet er veldig likt mitt (duvbo grå fra ikea), men jeg har hele glass i dørene, ikke "sprosser"..

Elsker å sitte å se på hus som ligger til salgs for å se på stilen, tenke hva jeg ville ha gjort, og drømme meg bort.. Tar meg en gang innimellom en tur "innom" leilighetene i Oslo og omeng for å se på de skikkelig dyre husene..:)

Skrevet

Hele det huset der var helt min stil, elsket det!! :P *sikle*

hadde fint gitt bort ti år av mitt liv og halve sjela for det huset, med alt interiør! :P

Skrevet

Vi valgte å ikke kjøpe det pga. at der ikke er noe brukende uteområde. Ganske viktig!

Og så var dreneringa crap og taket måtte byttes. Samt at beliggenheten var feil.

Men det var FINT inne. Gråt litt inni meg når vi sa nei til å kjøpe det. Menmen, nå har vi kjøpt et annet hus, med hage, bra beligenhet, og der alle de store tingene (drenering, tak, kledning, røropplegg osv.) er i tipptopp stand. Det er i 60 talls stil inne, (type 50 forskjellige lekkre tapeter inne, gjerne sånne hårete. fine grønne gilt tepper på gulvene, pyton bad osv) men har troen på at det skal bli BRA når vi er ferdig med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...