Ranveig R Skrevet 14. august 2009 #1 Skrevet 14. august 2009 I morgon skal mannen på jobb, men når han kjem heim så skal eg og besteveninna mi på kino ) Og ta oss eit slag kort og ein pizza enten før eller etter. Gleder meg, leeeenge sidan eg og ho har vore UTE saman. )
moota m storebror&lillebror Skrevet 14. august 2009 #2 Skrevet 14. august 2009 Imorgen skal jeg nok være hjemme med lillebror, slå ihjel dagen mens vi venter på storesøster. Hun kommer hjem på ettermiddagen en gang. Så blir det vel god mat og dusjing før leggetid. Og da sitter jeg her som vanlig og kikker. På søndag har jeg ingen planer enda. Får se litt på været også.
Not a quitter ♥ mamma til to♥ Skrevet 14. august 2009 #3 Skrevet 14. august 2009 I morgen skal jeg på kino med gullet mitt før det blir kosekveld hjemme sammen med han og samboer. Søndag blir det fult pakkestyr for da reiser gullet hjem til pappen sin på vestlandet etter 3 uker hos meg. Nå ser vi han ikke igjen før høstferien
blond Skrevet 14. august 2009 #4 Skrevet 14. august 2009 Det er godt å være med venner og så deilig å komme seg ut, nyt det! Vi skal ordne de siste tingene som må være klare før skolestart, sy navnelapper og slikt. Ellers skal vi bare slappe av og bruke tid sammen.
Lene~mor til tre Skrevet 15. august 2009 #5 Skrevet 15. august 2009 Idag må vi ut å kjøpe viskelær til skolestart, eneste vi mangler nå Skal kjøpe ny merketusj til merking av barnas ting og så skal jeg også stryke på merker på noe av tøyet demmes Ellers blir det er rolig helg hjemme før skolen begynner på mandag.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 15. august 2009 #6 Skrevet 15. august 2009 Vi har bestiget en fjelltopp i dag, på ca 1350moh... kjempefin tur, med en utrolig utsikt:)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 16. august 2009 #7 Skrevet 16. august 2009 Jeg har jobbhelg, fredags kveld, lørdags formiddag og søndags kveld. I går ettermiddag hjalp jeg samboern å byge litt på huset, nå på formiddagen er han på jobb, så det er bare jeg og lillemor som er hjemme. Vi spiller spill og slikt. Er så kaldt ute at vi ikke gidder å gå ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå