lady purple Skrevet 14. august 2009 #1 Skrevet 14. august 2009 Jeg synes det er så vanskelig å vite hvor mye liv som er "nok" liv... Kjenner jo at babyen rører på seg, men nå som det begynner å bli trangt er det jo så mye mindre liv enn tidligere.... Noen som kan dele sin erfaringer med meg?
ifie Skrevet 14. august 2009 #2 Skrevet 14. august 2009 Jeg kjenner fortsatt mye liv, men det er trangt og han er mye tregere i bevegelsene. Det er få spark, men jeg kan se store bevegelser - hele magen forandrer fasong, eller det kommer stikkende ut en fot (eller hva det nå er). Siden det ikke er plass til å sprelle og turne, kjennes det jo ut som han beveger seg mindre
puttelutten <3M&M<3 Skrevet 14. august 2009 #3 Skrevet 14. august 2009 Jeg kjenner MYE liv, spesielt på kveldstid og/eller når jeg skal legge meg (typisk!). Men som hun over sier så er det mest store og tidvis også vonde bevegelser når hun vrir på seg. Ikke spark som det var tidligere. Kjenner jeg virkelig begynner å se fram til å få kroppen min igjen nå Får håpe vi slipper å vente mye lenger
Johan Skrevet 14. august 2009 #4 Skrevet 14. august 2009 Jeg kjenner MYE liv enda (38+0 i morgen), men har fått estimert ganske liten baby siden hun har så godt med plass. Sparker nesten like mye som før, noe jeg mener ikke storebror gjorde...
Heidi <3 Skrevet 14. august 2009 #5 Skrevet 14. august 2009 jeg er 38 +1 og synes det er veldig varierende.. sånn ikveld kjenner jeg kjempe mye liv.. hun er heilt vild liksom, men den sidste uken synes jeg hun har vert mere rolig.. men bevegelse har der vert heile tiden så bekymrer meg ikke for at det bli lidt roligt av å te.. så lenge hun beveger seg men som andre sier, så er det bølgende bevegelser og ikke spark lenger.. veldig koselig, og kommer til at savne det masse etter fødslen.. men gleder meg nå te å føde likevell.. håper det skjer i helga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå