Gå til innhold

Rimi-pakken.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har fått den?

Hva er det i den?? Litt nysgjerrig jeg.... :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke fått den enda..ei god stund siden jeg bestilte... Håper den kommer en gang da..nysjerrig jeg og :)

Skrevet

Jeg bestilte pakken nå og da fikk jeg bekreftelse på at den blir sendt ut 2-3 uker før termin.

Skrevet

Har termin 14 sept og den skal komme neste uke 34 (ikke svangerskapsuke men kalender uke) står det på rimi.no når jeg prøver å bestille på nytt.

Skrevet

Jeg ulle fått min i uke 33, men har fortsatt ikke motatt noe... Begynner jo å nærme seg nå, så hadde jo vært fint om jeg fikk den snart.....

Skrevet

Jeg har termin i morgen og har ikke fått den. Det er mange uker siden jeg bestilte...

Skrevet

Har ventet jeg også, og da den var to uker forsinket, sendte jeg mail. Dette var svaret jeg fikk;

Hei!

Takk for at du henvendte deg til oss.

Grunnet ferieavvikling har det blitt forsinkelser med utsendelser av verdikort. Vi har fått tilbakemelding fra vår distributør at alle kort skal være sendt ut inne 15. august. Hvis du ikke har fått det til da, ta kontakt tilbake så skal vi sende et

nytt kort.

Har du andre spørsmål eller synspunkter er du velkommen til å kontakte oss igjen. Vi hjelper gjerne til!

Vil du vite mer om vårt arbeid eller få tips på inspirerende oppskrifter, gå in på www.ICA.no.

Vennlig hilsen

ICA Kundekontakt

Ellen Bentsop

Skal purre på dem til uka.. er jo litt spent da og fira dager på overtid ;)

Skrevet

Jeg har fått lappen i posten i dag, så jeg skal hente den etterpå.. Kan gi mer utfyllende svar på hva som er i den da :)

Skrevet

Fikk også lappen i dag ;) da er den nok like rundt hjørnet til alle..

Skrevet

Noen som har hentet pakken? Hva er i den? =)

Skrevet

jeg har fått den :)

I min var det

8 pampers bleier

engangs stelleunderlag.

smokk

avent flaske

pakke med nattbind

våtservietter

reise pakker med tannkrem

ammeinlegg (prøve)

smekke

prøve på lactasyd.

det står jo at innholdet kan variere litt da så er jo ikke sikkert alle får det samme.

synes dette var den pakken som inneholdt mest jeg da og jeg har fått med meg pakker fra de fleste steder tror jeg :)

Skrevet

Wow så masse! Syns det er så snillt at de gir ut slike pakker jeg! =)

Skrevet

Fått min jeg også.

den hadde fire pampersbleier

smokk, avent

aventflaske

nattbind, libresse

to pakker våtservietter, natusan og pampers

to stk ammeinnlegg

blenda sensitiv, prøve

milo, prøve

en tannkrem, liten

toalettmappe fra natusan

babyolje, natusan

Fin pakke :)

Skrevet

Jeg hentet akkurat min og har fått det samme som deg (Tre gutter, en jente og spire) Kjempe artig med disse pakkene

Skrevet

Hvor får man bestilt disse pakkene ? Det virket som en fin pakke!

Skrevet

Hei.

Jeg bestilte nettopp en slik barnepakke inne på rimi sine sider. Jeg gikk inn på rimi.no og klikket på bleie-reklamen deres. Da kom det opp på en linje over reklamen der det sto bl.a "barnepakke". Klikk på den,så står det hvordan du bestiller pakken. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...