Gå til innhold

kan man ta solarium..? eller er det fy fy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

eg har vore nokså kvalm de første ukene av sv.skapet. så de ukene det var fint vær i sommer satt eg i skyggen, varme og kvalme hang ikkje i sammen..

men er så bleik nå,,,, så lure fælt på dette,,,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jordmor sa til meg at hun ikke ville anbefale pga stråling i rørene som kunne være skadelige.

Skrevet

jordmor sa til meg at d var greit, bare jeg ikke ble for varm... bare ha viften på fullt så skulle det gå bra sa hun. forskjellige meninger ute å går ser jeg :)

Skrevet

Fikk også beskjed om at det ikke var så farlig, bare passe på at man ikke bli så varm. Men jeg la genseren min over magen jeg da..hehe, så babyen ble litt beskytta, men vet ikke om det hjalp men..

Skrevet

Syns solarium uansett om man er gravid eller ikke er fyfy jeg da, men det er meg :)

Skrevet

Jeg tar aldri solarium selv pga at det i seg selv er skadelig. Men det er ikke noe mer farlig å ta det i sv.skapet. Vær oppmerksom på at du lett kan få pigmentflekker av sol generelt når du er gravid.

Skrevet

Hva med selvbruningskrem?? Var noen venninner av meg i går som mente jeg så så fresh ut, og det er nok bare pga den kremen, for jeg er egenlig temmelig kritthvit og ser helt sjuk ut uten.. Bruker den fra Piz buin (eller hvordan det skrives,p), som man kan stille inn fargen man ønsker på selv. Får den mjukeste huden av den også:)

Skrevet

takk for svar, og tips alexine... ja eg har tenkt på det og.. eller spray tan.. om det ikkje er kjemikalier i det og da:S?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...