moota m storebror&lillebror Skrevet 14. august 2009 #1 Skrevet 14. august 2009 Andre som har gledet seg lenge til det??
Kulå Skrevet 14. august 2009 #2 Skrevet 14. august 2009 yes : ) skal bli gøy. Har sett på det i sommer også for hadde visst ikke sett alle. Hvilken er det som kommer? vegas, new york el miami?
Ranveig R Skrevet 14. august 2009 #3 Skrevet 14. august 2009 Mannen meiner det er NY. Det er den aller gøyaste! Eg gav opp Vegas då eg (etter ein CSI-pause) ikkje skjønte kvifor faren til Grissom plutseleg var med i serien. Sukk, han var blitt litt eldre ja ;o) Men Mac, gje meg Mac for alle penga ;-D
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 14. august 2009 #4 Skrevet 14. august 2009 Jaaaaaaaaaaaaaa, gleder meg veldig. Kommer jo både på tirsdager og onsdager. Tirsdager var det vel new york, og onsdager miami. Jeg elsker csi!!! og kommer nok til å ta opp de episoder jeg ikke får med meg.
moota m storebror&lillebror Skrevet 14. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. august 2009 Omvendt, miami på tirsdag og ny på onsdag =D Jeg har sett csi i mange år =) Jeg sluttet faktisk å følge skikkelig med en stund på Las vegas når det var den der morderen som drev å laget miniutgaver av mordene. Det var sååå langt og litt kjipt og innviklet at jeg ga opp. Gadd heller ikke se reprisene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå