Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #1 Skrevet 14. august 2009 Jeg har 6 dager til termin, og har moen fryktelige stikkinger i magen. De går helt ut i skrittet og litt bakover i rompa. Akkurat som nålestikk!! Kommer fort, og forsvinner like fort. Men det skjer hele tiden!!! Hodet festet seg for en uke siden eller noe, sa er ikke det. Har masse kynnere, men det har jeg hatt hele svangerskapet. Nå er noen kynnere vanlige og noen litt hardere og mer ubehagelige... Men det et mest stikkingene jeg lurer på....
moota m storebror&lillebror Skrevet 14. august 2009 #3 Skrevet 14. august 2009 Minner litt om noe jeg har hatt, men det er ikke spesielt når jeg var gravid. Jeg presset imot. Akkurat som om jeg skulle på do, og da gikk det over etter et par ganger.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #4 Skrevet 14. august 2009 Tror du det et baby som snart kommer???? Jeg håper jo det, er lei av å vente!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #5 Skrevet 14. august 2009 Er det ikke det de kaller nedpress da? Husker det alltid var mest aktivitet om kvelden på slutten av min graviditet, og da var det ofte når jeg reiste meg opp og gikk at jeg fikk skikkelig vonde stikkinger der nede, akkurat som om lysken skulle revne, mens det presset veldig på der nede. Ikke sånn at jeg følte ungen kom ut, men som han skrudde hodet sitt godt ned i bekkenet. Det varte også kort, men var så vondt at jeg måtte kaste meg fremoverbøyd når det kom. Så spennende, da... da gjør nok han eller hun seg klar til å se dagens lys!!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #6 Skrevet 14. august 2009 ja, det er akkurat som om hun vrir seg skikkelig nedi der!!! Hadde ikke sånn med førstemann. Stikkingene har mer eller mindre gitt seg nå, men hun er oxo roligere... Veit ikke om det har noen sammenheng jeg... Kynnere kommer med ca 3-6 min mellom hver, men er korte og bare ubehagelige. Og harde! Hi
Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #7 Skrevet 14. august 2009 Kynnere er ikke korte.... Da er det mer sannsynlig rier....
Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #8 Skrevet 14. august 2009 Regelmessige kynnere er nok ikke lenger kynnere, men rier.. spesielt om de er harde Vil anbefale deg å gå og legge deg og prøve å sove! Du trenger all energien du kan få om det plutselig skulle skje noe snart
Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #9 Skrevet 14. august 2009 Og de som sier at "man VET når man har rier". Jeg hadde antakeligvis svake rier hele dagen før vannet gikk(gikk i 22tiden på kvelden).. var først når det var 2,5-3 min mellom riene at det begynte å gjøre vondt for meg.. og da var det bare å dra rett på sykehuset (hadde 1 times kjøretur foran oss )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå