Gå til innhold

16+3 og føler meg helt KAPUTT - flere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg venter mitt 3.barn og kan ikke kjenne igjen denne utmattelsen fra de andre to svangerskapene, er hetl utslitt stort sett hele døgnet ( bortsett fra de 2-3 første timene hver morgen). Det er rett og slett en grusom følelse. Slik har det vært hele sommeren - er begynt på jobb igjen denne uka (er lærer) og klarer ikke ta meg sammen. Vet ikke helt hvordan jeg skal håntere/takle dette.

Er det andre som har det som meg - hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat sånn her også! Venter mitt 3. her også. Har vært kvalm hele sommeren, men ikke så ille som med nr.2. Kvalmen har gitt seg, i alle fall noe, men er dødssliten!! Er lærer jeg også, så disse første dagene har vært tunge. Det går greit på jobb, men har ingen krefter igjen på kvelden/ettermiddagen. Føles ut som jeg er syk!! Har likevel tenkt å jobbe så lenge det går, og sove helgene...har også en plass på jobb der jeg kan hvile. Er 14 uker ca.

Litt mosjon og frisk luft hjelper kanskje noe...Lykke til!

Skrevet

Heia :)

Takk for svar - nesten godt å høre vi er flere i samme "båt"

Ja håper å jobbe så lenge som mulig jeg og - hels til permisjonen, det har jeg jo gjort de 2 andre gangene. Men har tenkt litt på reduksjon, rett og slett for å holde ut lengst mulig og ikke gå på en "smell" og bli fult sykemeldt.

Ja mosjon og frisk ludt er et must, flere ganger daglig - må heldigvis ut med de to andre hver ettermiddag.

Siden mannen jobber til sjøss er det vanskelig å hente seg inn i helgene - da mine søte små syns det er helt TOPP med tidlig morgen og full fart hele dagen;);)

Vi får håpe det slipper etterhvert og at formen kommer seg betraktelig.

Tvitvi til deg og!!

Skrevet

Føler med dere jenter, hadde det på samme måte i starten. Synes det har gitt seg litt nå i uke 17, men jeg lager fremdeles et stønn når jeg blir nødt til å reise meg og gjøre noe :-) Har dere fått sjekket blodprosenten deres? Det kan jo være så enkelt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...