Gå til innhold

Hvordan er formen da damer?


Vektbaby, prinsesse 07 + spire

Anbefalte innlegg

Er i uke 11 (10+3) og kan endelig kjenne at kvalmen slipper taket, og det er deilig! Er fremdeles litt småuggen til tider, men deilig å slippe å være kvalm og ekkel heeele tiden. :-) Med en to åring i hus som krever full oppvarting blir jeg fort trøtt og sliten, legger meg tidlig om kvelden og trenger en liten dupp i løpet av dagen.

 

Hvordan går det med dere andre mars damer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 7+4 og venter min første. Egentlig i ganske bra form. Endel kvalm midt på dagen og når jeg spiser og selvfølgelig ganske trøtt. Må også ta meg en liten lur i løpet av dagen :) Fortsetter svangerskapet på denne måten skal jeg si meg veeeldig fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treg mage og til tider brekninger... ellers i fin form:) ingenting å klage over.. min første.. er 11+4:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,hei:) formen er litt opp og ned... kvalm,uggen og ryggen er "gåen" :)) ellers er formen på topp. Har fått en rar luktesans... jeg fikk for meg at det luktet muggent el lignende på kjøkkenet. Vasket alt med "Ajax". Lukten ble ikke borte. Så halv ett på natta måtte mann min hente brekkjernet og bryte opp kjøkken innredningen under vasken. Kjerringa var sikker på at det måtte være råttent under der. Under der var alt fint og tørt... Så der satt j mitt på natta m rent kjøkken og vond lukt. Slutten på historien er at det er nesen min som har blitt allergisk mot Ajax. Tenk at vaskemiddel kan lukte så vondt:)) Så her etter blir det grønnsåpe vask.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen min har vært over all forventning. Ble litt kvalm om jeg ikke spiste lunsj med en gang jeg ble sulten ca uke 6-7. Ellers har jeg bare fått ømme og større bryster. Har vært veldig lite sliten også, men det kan kanskje ha med å gjøre at jeg har hatt ferie og bare slappet av i 3 uker..? ;)

Er 9+2 nå og håper å slippe billig unna symptommessig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førstegangs og er 11+6. Har spydd i ca 8 uker. Får ikke i meg særlig mye mat. Begynner å bli litt lei av akkurat det, men skal ikke klage for mye :)

Nå krysser jeg fingrene for at det er max 2-4 uker igjen av spyingen i allefall.. Gleder meg til å få litt mer energi igjen!

 

Ellers føler jeg det meste er som det skal :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg begynner også å bli bedre nå etter mye kvalme. Føler meg til tider ikke gravid lenger ettersom formen plutselig er så bra. Kvalmen forsvant omtrent 10+5. Håper alle andre med kjedelige symptomer snart blir kvitt de:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kvalm og trøtt som alle andre, kvalmen har ikke sluppet taket enda, er 10+6, men regner med den forsvinner i løpet av noen uker. Det har den ihvertfall gjort med de to første. Men bekkenet mitt er en historie for seg selv... Har kjent det i bekkenet siden før jeg testet positivt på testen - må sove med pute mellom bena, hvile i løpet av arbeidsdagen, prøver å ikke bære tungt, men med en 16 måneder gammel gutt i huset er ikke det så lett...

 

Skal til fysioterapeut igjen om en uke, har vært en gang, men det var en som ikke ante hva han holdt på med, så nå skal jeg til noen som kan bekkenløsning. Håper jeg kan få forebyggende øvelser sånn at det ikke blir så mye verre. Med forrige hadde jeg problemer med å gå på slutten, det var så vondt - nå har jeg utfordringer med å gå til bilen etter arbeidsdagen er over allerede... Må gå med museskritt, for det verker sånn i rygg, bekken og nedover i bena etter en arbeidsdag på kontoret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen min begynner å komme seg, etter å ha slitt med kraftlig kvalme noen uker. Har fått matlysten og det gode humøret tilbake :) Er 10+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vann 123

 

Jeg sliter også med bekkenet, har gjort det ett par uker nå. Med nr 1 gikk også jeg til fysioterapaut, hjalp litt, men ikke mye. I morgen skal jeg til akkupunktur for første gang. Har hørt at mange ofte blir veldig bra av det. Gleder meg veldig og håper jeg slipper å være sykemeldt dette svangerskapet også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen min kan jeg egentlig ikke klage på når jeg leser mange av dere andres historier her inne. Er nå i uke 11 og formen har vært omtrent lik hele veien.

Synes litt synd på meg selv en gang iblandt, men med bare små kvalmeanfall iløpet av dagen (uten oppkast), treg mage, litt pirring i lysken ved brå bevegelser og liten matlyst kan jeg så absolut ikke klage!

 

Til dere som sliter: Hold ut og vit at jeg føler med dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde formen min var på vei til å bli bedre, men det var visst ikke helt riktig. Men hadde i det minste et par dager der formen var fin, nå er det tilbake til kvalme og slapphet.

 

Men men, tar det som et godt tegn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Er i uke 10 og lurer noen ganger på om jeg er gravid?

=)

Er bare veldig trøtt og har hatt veldig ømme bryster.

Thats it.

Var sånn med de to andre også.Og det er ganske deilig.

 

Lykke til og god bedring alle sammen.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...