lillemeg har fått prinsen sin! Skrevet 14. august 2009 #1 Skrevet 14. august 2009 Nå har Prinsen her og jeg vært sjuke i en uke med hoste, tett nese, sår hals og feber og det har gått greit men vært tungt! Ikke klagd noe spess.. Men NÅ har gubben også fått dette, da er det sååå fælt og tenk om det er svineinfluensa kommer han med, så sier jeg at det er nok bare en forkjølelse slik som vi hadde.. men neida, han er verre han.. Mannfolk ass!!!
Gjest Skrevet 14. august 2009 #3 Skrevet 14. august 2009 Ja menn syter noe så sinnsykt når de blir syke!!
lillemeg har fått prinsen sin! Skrevet 14. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. august 2009 Nå ligger han rett ut på sofaen, og ynker seg og snufser og har det såååå fælt!!
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 14. august 2009 #5 Skrevet 14. august 2009 Jepp.. Jeg gikk 9 mnd med veldig smertefull bekkenløsning uten at jeg klagde verre over det. På slutten av svangerskapet fikk sambo lett senebetennelse i underarmen som varte noen få dager. Klarte ikke å mobilisere den helt store medfølelsen når han klagde over det, gitt...
lillemeg har fått prinsen sin! Skrevet 14. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 14. august 2009 jupp minner meg om typen dt oxo, han hadde litt vond rygg så kunne han ikke jobbe på 3 mnd!! mens jeg går rundr med kronisk fibromyalgi i nakke, rygg og skuldre og jobba i hjemmesykepleien pluss jeg var gravid!! jaja De er nå rare!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå