Gå til innhold

hva lager dere i niste, til dere selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal begynne å studere til mandag. Weeee!!! :D

Tenkte jeg skulle prøve å være flink å lage niste i stedet for å kjøpe i kantina. Noen som har noen gode forslag til niste, utenom den vanlige brødskiva med gulost?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjær opp brødet på brødskjærermaskinen i butikken og frys skivene i det antallet du har i matpakken (f.eks 3 skiver). Da kan du ta de opp om morgenen, smøre pålegg på frosne skiver, og når du skal spise lunsj har skivene tint, men pålegget er fremdeles kaldt og friskt.. Du slipper svett gulost :)

Går mye i kjøttpålegg, leverpostei og ost for min del, ganske kjedelig der.

Skrevet

wrap som du fyller med det du liker best. Min favoritt er salat, kylling og avocado!

Skrevet

Knekkebrødmed brunost og epleskiver på, baguetter med reker, salat og sitron, pastasalat, rester fra middag overført på ei skive og to, fruktsalat med rug-kjeks til... mye godt, men ingenting slår BRUNOSTEN min;-)

Skrevet

salater fins jo i evig mange varianter :D

Gjest En vakker gutt på tre år
Skrevet

Pleier ikke å ha med noe mer spennende enn brødskiver med vanlig pålegg. Til lunsj pleier jeg å være så sulten at jeg vanligvis er fornøyd med det ;)

Men det frisker opp litt om man i tillegg til ost f.eks har skinke, salatblad, agurk, tomat. Varier også med ulike typer brød etc.

Ellers er jo salat alltid godt, og ser noen nevner wraps, det er jo også kjempegodt.

Lykke til med studiene :)

Skrevet

takk! :) Har vært hjemmeværende i 5 år nå, så gleder meg veeeldig til første skoledag. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...