Gå til innhold

hvor ofte drikker deres mannfolk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor gamle er de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veeeeldig sjelden. Han er 31 år.

Skrevet

Omtrent like ofte som meg ... altså 1/2 flaske vin omtrent annenhver uke. En tur på byen 2-3 ganger i året, og noen romantiske middager med god drikke til sammen med meg.

Nå om sommeren har det også skjedd noen ganger at han har tatt seg en iskald pils når ungene er i seng.

Ikke spesielt ofte altså, men langt fra totalavholds.

Han er 31 år.

Skrevet

Ikek så ofte. Han er mer "hjemme og spille CS mann ;P) Han er 28 år

Skrevet

Hjemme drikker han sjelden, av og til en pils til grillmaten om sommeren. Har kanskje gått med 6 små bokseøl denne sommeren.

Feste med venner, ca en gang annenhver måned i snitt tenker jeg.

Han er 39 år.

Skrevet

Min er avholds... så her er det aldri spørsmål om hvem som skal være sjåfør:)

Skrevet

En øl eller to i løpet av helga og en fest en sjelden gang. Oftere "et par øl" om sommeren enn om vinteren.

Skrevet

omtrent aldri..kun når han skal ut på byen og det er ikke ofte. han er 26år gammel.

verken jeg eller samboer drikker stort..drikker aldri for kos her hjemme f.eks

Skrevet

Men da har jeg et spørsmål til dere som har menn som drikker...

... drikker de alkohol for å kose seg eller for å bli drita?

Min mann og jeg drikker rød/hvitvin for å gjøre ett måltid komplett og for kosens skyld.

I sommer har han vel drukket 3 øl og en smule mere vin til grillmaten, rekene, krepsen, blåskjellene, fiskesuppa +++

Skrevet

For 15 år siden drakk han for å bli drita, nå drikker han for å kose seg med venner. Tror kanskje alder har noe å si der...

Skrevet

For å kose seg hjemme, når vi er på fest er vel begge ut etter å bli litt full, men ikke drita;) heldigvis...

Skrevet

4 gongar i året er mannen min på spelehelg, då kjøper han seg ein 6-pakning. Har som regel 2 med seg heim igjen som han drikker i løpet av dei neste 2-3 mnd. Heime drikker han aldri meir enn ein øl på ein kveld, og det går som regel minst 1 mnd mellom kvar gong.

Han er 38.

Skrevet

Her hjemme er det bare for kosen sin skyld. Han har fått skikkelig interesse for vin og leser og studerer, smaker og lukter. Blir aldri fulle hjemme (drikker aldri mer enn 2 gl vin eller 1 øl når ungene er hjemme).

De få gangene han er på fest eller bytur med venner så drikker han gjerne litt mer, men blir aldri drita ... bare ganske god og brisen.

Skrevet

Aldri. Han er avholds, noe jeg igrunn ikke har noe imot. Han er 34.

Skrevet

Varierer. Noen ganger går det månedsvis mellom, andre ganger kan han ta en øl eller to hver lørdag.

Han drikker aldri for å bli dritings. Er 36.

Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Tar seg 1 øl hvis faren min maaaaser på han når vi er der oppe. Kanskje 1 gang i halvåret, somregel mindre enn det og. 33 år.

Skrevet

Det hender innimellom.. Stort sett bare på julebord o.l.. Han er 27..

Skrevet

Altfor lite:)

På den tiden jeg har kjent han,har han vært ute to ganger.

Han er 31.

Skrevet

så sjeldent mange av mennene deres driker. Ikke at det er gale - men min sambo tar seg gjerne en 2-3 pils en gang i uken hjemme for kosen sin skyld. Han liker øl :)

Ut med kompisser blir d ikke så ofte av - prøver å pushe han med litt mer, men går mye tid til jobb og familie så han orker ikke.

Han drikker ikke for å bli shitings - er for dyr pris å betale med fyllasyke dagen etter.

Han er 27 :)

Skrevet

Temmelig nøyaktig to ganger i året. Sommer- og julefest med jobben hans. Han er 41 år.

Skrevet

Min mann drikker som oftest et par øl hver helg, eller en liten rødvin hver helg. Da til mat og sånt. Er vi på noe sosialt blir det som oftest litt mere.

Han drikker seg ikke beruset da, det er sjeldnere.

Han er 34.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...