StorkeMammaen Skrevet 14. august 2009 #1 Skrevet 14. august 2009 Ikke at det er noe problem riktig enda, men det kommer vel snart.. Har en trapp fra kjøkkenet og ned i stua. Oppe på kjøkkenet så har jeg satt opp en barnegrind. men nede i stua så kommer trappa rett ut og det er ingen rekkverk. Er ikke så stor stua, så kan jo klare å passe på og, eller? Forslag? (har ikke mye penger, og leier)
StorkeMammaen Skrevet 14. august 2009 Forfatter #2 Skrevet 14. august 2009 Ingen andre som har en så tåpelig løsning altså?
signe maten Skrevet 14. august 2009 #3 Skrevet 14. august 2009 Er det ikke gelender på trappa? Da ville jeg vel sjekket litt ut og fått huseier til å fikse gelender - tror nemlig det er ulovlig!
StorkeMammaen Skrevet 14. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. august 2009 Hvor kan man sjekke ut det da? Syns det vanskelig å si ifra om sånne ting. Er ikke rømningsvei fra soverommet heller (sa fra om det da) , men har ikke skjedd noe.. Trappa er ikke lang, litt over 1 m i høyde.
petite fleur Skrevet 14. august 2009 #5 Skrevet 14. august 2009 Vi har ikke gelender på den ene siden av trappen fra gangen og ned i stua. Men det er bare 60-70 cm fra trappa bort til veggen, så vi snekra sammen et "gjerde" som vi festet i veggen og i trappegrinda på andre siden.Skjønte du? ;-) Men hvis du ikke har vegg eller mulighet til hjemmesnekra løsning, da vet jeg ikke....
StorkeMammaen Skrevet 14. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 14. august 2009 Takk for svar Ja skjønner hva du mener Nei den trappa her kommer ned midt i stua, så det går ikke.. (vil flytte altså, hvis noen kanskje tenkte tanken)
StorkeMammaen Skrevet 15. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 15. august 2009 Dytter opp denne og håper på svar
erteposen + 4 Skrevet 15. august 2009 #8 Skrevet 15. august 2009 Vi har det samme, og får noen til å sette inn rekkverk i vinter før tvillingene krabber. Aner ikke hvordan en løser det:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå