Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #1 Skrevet 14. august 2009 Hvor bor dere, hvordan ser dere ut, hvor gamle er dere, hva jobber dere med, hva hadde jeg synest om deg hvis jeg kjente deg osv. Men jeg selv vil så absolutt forbli anonym. Noen som kjenner seg igjen?
Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #2 Skrevet 14. august 2009 Jeg bor i Ålesund, er 29 år og jobber som sykepleier. Mørkt hår, som skulle vært klipt for lengst. Har 10 kg for mye som jeg prøver å slanke vekk...
Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #3 Skrevet 14. august 2009 Bor i Sogn (sogn og fjordane), 26 år, fengselsbetjent. Er lita (160 cm), normalvektig (57 kg før jeg ble gravid), mørkt, tykt hår, grønne øyne. Får mye komplimenter for utseende og personlighet (men selv synes jeg ikke at jeg er spesielt pen). Jeg smiler mye og tror jeg er godt likt av de fleste. Er veldig snill og opptatt av at alle rundt meg skal ha det bra. Samtidig kan jeg være småhissig noen ganger, men ikke på menneskene rundt meg. Men blir i fyr og flamme hvis jeg slår stortåa, skalle hodet, har en bil som kjører kjempesakte foran osv. Men det tar 2 sekund så er jeg like blid. Ellers får jeg stadig høre at jeg er litt syk i tankegangen og veldig rett fram. Er nordlending imeg, så jeg kaller ofte en spade for en spade og ingenting sjokkerer meg. Man kan si de mest groteske ting til meg og jeg bare smiler og ler. Er ganske ujålete med andre ord. Liker å trene å holde meg i form
Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #4 Skrevet 14. august 2009 Jeg er fra en liten bondebygd på Vestlandet. Er sykepleierstudent på 20 år som venter mitt første barn. Jobber på interiørbutikk og på sykehjem. Jeg er ikke slank, og ikke tykk. Vet ikke hva du hadde syns om meg.
Nullstress;) Skrevet 14. august 2009 #5 Skrevet 14. august 2009 26 år og bør i buskerud men er i fra vestfold. Langt lyst har, blå øyne, termin til torsdagen og har en gutt fra for på snart 6 år. Liker å være med familien min og venner. Elsker å ordne middag til venner, tenne lys og skravle til langt på natt:) er sjeldent ute på byn, men de få gangene jeg er det, kanskje 4 ganger i året, har jeg det skikkelig gøy. Danser og slår løs håret, men blir aldri drita bare "godfull" er stort dett i godt humør, og blir jeg sint er jeg aldri lang-sint. Har veldig dårlig tålmodighet da;) hehe. Sånn, der har du meg:)
Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #6 Skrevet 14. august 2009 Bor på sørlandet, er 174 cm høy og 76 kilo (en bilring eller to å jobbe med der gitt), langt hår og blå øyne, er 35 år og er i permisjon akkurat nå. Hva du hadde synes om meg om du kjente meg er ikke godt å si, men forhåpentligvis hadde du syntes jeg var en knakende kjekk jente
Gjest Skrevet 14. august 2009 #10 Skrevet 14. august 2009 Ingen skal komme og påstå at jeg ikke er inovativ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå