Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #1 Skrevet 14. august 2009 det klør så sinnsykt i underlivet. Vet helt sikkert at det ikke er en kjønnsykdom, men kan det være sopp? Og hva kan man bruke for å behandle dette?
Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #2 Skrevet 14. august 2009 åhh, jeg føler med deg!! Er du gravid er det ofte stor kjanse for å få sopp..jeg har hatt det et par ganger tidligere men aldri så ille som jeg har nå! grøss og gru, det er ubehagelig! har du i tillegg utflod som kan minne litt om cottage chees er det stor kjans for at det er sopp. Du kan bruke Canesten creme( reseptfri på apotek) Om det ikke går over finnes det Canesten med stikkpille i, den måtte jeg ta nå sist, men må nok til pers igjen.. Håper det går over, for det er vanvittig plagsomt!! Lykke til
Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #3 Skrevet 14. august 2009 Gå på apoteket, kjøp canesten kombinasjonspakning. (krem + 1 stikkpille til skjeden) Jeg kjøpte i tillegg ekstra stikkpiller, for soppen kom jo fra inni skjeden, hjelper ikke alltid å bare smøre med krem utenpå.
moota m storebror&lillebror Skrevet 14. august 2009 #4 Skrevet 14. august 2009 Jeg klødde også nedentil en stund. Det var helt forferdelig. Det viste seg etterhvert at det faktisk bare var såpen jeg hadde brukt i alle år. Jeg byttet til intimsåpe og kløen var vekk etter et par dager. Lykke til uansett hva det er!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå