Gå til innhold

Mannen min skal i bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg kan ikke være med fordi vi ikke har barnevakt. Men sist vi begge var i bryllup var jeg sjåfør for noen. Mens jeg hadde vært borte og kjørt noen folk hjem hadde han oppført seg idiot. Bedt 2 jenter med seg hjem (enda vi overnattet langt hjemmefra) Virkelig sjekket de opp. Nå er jeg så redd han skal tulle på, siden han er der alene.

Tankene starter og surre allerede, enda han ikke har reist en gang. Hvordan skal jeg få tankene til og stoppe. Gruer meg jo nesten til søndagen når han kommer hjem, for sannheten får jeg neppe, og tvilen kommer sikkert. Noen gode råd for og slippe masse tull??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde sagt det til han!! Er ikke godt å ikke kunne stole på noen! I aller værste fall, sagt nei til at han skal dra! Si at siden han oppførte seg som en hormonell dust forige gang, kan han våre hjemme...

Skrevet

Kan du stole på han, eller er det en grunn til at tankene kverner?

Har han ikke fått klar beskjed om hva du tillater? Er det han som trenger barnevakt?!

Skrevet

Jeg vet han ikke er til og stole på i slike tilfeller, det beviste han jo i forrige bryllup vi var i. Han nekter for at det skal ha skjedd. Den ene han prøvde seg på kjenner jeg godt, og hun var edru i bryllupet, så jeg stoler på at det hun sier er sant. Hun hadde fortalt det til venninna min, for hun visste han var gift. Desverre reiste hun mens jeg var borte, så jeg fikk ikke snakket med henne selv, men vet hun er 100% til og stole på.

Ja, har tenkt at jeg kan jo nekte han og reise. Men det er flere som skal kjøre samme, i vår bil, så da blir jo det litt dumt.

Gnager meg litt dette her altså. Hvordan kan jeg liksom stole på han?

Eller enda mer... hvordan kan jeg styre min egen fantasi og mine egne tanker mens han er borte?

Skrevet

Egentlig hjelper det vel lite å nekte han og dra, for du kan jo ikke passe på mannen din resten av livet, og hvis han vil være utro så finner han garantert en anledning på et eller annet tidspunkt! Så derfor er det egentlig helt poengløst å "passe på" og å "nekte" menn å gjøre ting.

Hvis de vil k****e andre så gjør de det!!!

Det du trenger er en mann du kan stole på, som ikke gjør sånne idiotiske ting som å legge an på andre damer i bryllup (attpåtil når din venninne er tilstede, og så nekter han...er han dum?)

Jeg hadde i alle fall ikke stolt på denne mannen.

Skrevet

Han sier han ikke skal finne på noe tull, men blir han full nok så vet jeg at det er bare tomme ord.

Nei, jeg lar han reise, alt er bestemt.

Men gruer meg til tankene mine mest, for jeg klarer ikke og la være å tenke på at noe kan skje. Men det jeg ikke vet har jeg kanskje ikke vondt av? Når han kommer hjem og sier ingenting har skjedd, så blir det egentlig tomme ord. Han er ikke til og stole på. Huff så jeg gruer meg til søndagen når han kommer hjem.

Skrevet

Hvorfor er du sammen med en du vet du ikke kan stole på?

Skrevet

Skjønner virkelig ikke at du orker og være sammen med en mann som du overhode ikke stoler på.

Det kommer garantert flere slike anledninger der du ikke kan være ved hans side og "passe" på ham. Så hvis han da er utro mot deg, skal du da bare godta det og glemme det??? For denne manne kommer garantert til og være det før eller siden GARANTERT!!! Når han i tillegg gjør det i et brullup med dine venner til stede så er han enten dum eller 100% drittsekk!!!

Mitt råd: Skaff deg en ryggrad og kom deg bort før det går alltfor langt!!!!

Skrevet

Hvorfor i helvete finner du deg i det?

Finner han seg et kvinnfolk som han liker så kommer han garantert til å prøve å sjekke henne opp, for respekt for deg har han ikke.

Skulle ønske jeg kunne føle medlidenhet med deg, men sorry.

Du vet allerede hvordan han er, og at dette er slik han holder på. Og du har valgt å fortsette å være sammen med han enda du fikk vite at han sjekker opp damer på si. Så sorry, du har valgt dette selv.

Har han ikke respekt for deg til nå, kommer han nok sikkert ikke til å få det senere heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...