Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #1 Skrevet 14. august 2009 vi lurer på om datteren vår kan ha svelget en liten grussten idag. Hun rakk å grope til seg en håndfull med grus da vi skulle ordne bilsetet, og jeg fikk ut en ganske stor stein av munnen hennes. Det jeg lurer på er hva som kan skje om hun hadde flere i munnen som jeg ikke så, altså om hun har svelget en sten. Kommer den hel ut i bæsjebleia i morgen eller om noen dager eller kan den forårsake noe skade? Hun har ligget den siste timen siden leggetid og hylskreket nemlig, derfor jeg begynte å lure på om dette kan ha skjedd.. Den første halvtimen hadde hun definitivt veldig vondt i magen. Så kviknet hun litt og lå overtrøtt på armen og lo og smilte, og da prøvde vi å legge henne igjen, og da begynte hun å skrike igjen.. Men hun er jo rukket å bli overtrøtt, så nå er jeg fortvilet og aner ikke om hun har vondt eller hva..
Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #2 Skrevet 14. august 2009 Er det en liten stein, kommer den ut igjen i løpet av 2 dager. Men er det en stein med skarpe kanter så kan den forårsake litt vondt, men siden hun klarte og svelge den ute at det var vondt vil jeg tro den kommer ut igjen. Hun fikk den i såfall ned spiserøret uten problemer, så den kan ikke ha vært så stor heller. Det at hun har vondt nå kan jo også bare være luftplager, siden det virker å komme i perioder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå