moota m storebror&lillebror Skrevet 14. august 2009 #1 Skrevet 14. august 2009 Hos meg tror jeg det må være pepsi max, melk, brelett og ost som er litt av og på.
Not a quitter ♥ mamma til to♥ Skrevet 14. august 2009 #2 Skrevet 14. august 2009 Det må være melk, smør, skinke, leverpostei og egg....i den rekkefølgen hehehe
Ranveig R Skrevet 14. august 2009 #3 Skrevet 14. august 2009 Berre til meg, eller sånn generelt gjennom dagen? Til meg: Vatn, tine kremost, makrell i tomat på tube, brelett, norvegia Generelt: Havremelk, leverpostei, melk, soft spesial, brelett, eple (og så kjem den første lista mi etterpå)
Lene~mor til tre Skrevet 15. august 2009 #4 Skrevet 15. august 2009 Melk, brunost, nøkkelost, nyrørt jordbærsyltetøy,egg og leverpostei til meg. Makrell i tomat, brelett, leverpostei, gulost, melk, og prim til barna.
lÅktiHaUDe Skrevet 15. august 2009 #5 Skrevet 15. august 2009 Vann, skinke, trønderfår, ost, leverpostei, melk og egg og det gjelder vel alle . Så går det rørt jordbærsylte og blåbærsylte når jeg har laget det
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 15. august 2009 #6 Skrevet 15. august 2009 pepsi max, kvitost, brunost og jordbærsyltetøy.....
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 16. august 2009 #7 Skrevet 16. august 2009 melk, margarin, leverpostei,egg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå