Gå til innhold

Bleier på stor avdeling? Flaut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ungen min er 3,5 år og bruker fortsatt bleier. Litt pinlig når han nå går over i stor avdeling. Vi har virkelig prøvd denne sommeren.... men han virker ikke interessert. Litt lat også for noen ganger vet jeg at han ikke gidder. Kjefter aldri, men blir litt frustert. Er han mye sein? Har vært tidlig med alt annet, men her er han lat.... Har bestemt meg for å ta en pause nå. Prøve igjen om en måneds tid. Noen gode råd`?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det noe han liker spesielt godt? fks kapteinsabeltann?

gi han fks ett klistremerke hver natt før han skal sovne hvis han ikke har bæsjet og tisset i bleia. og når han har så og så mange klistremerker kan han fks få en kapteinsabeltann cd;)

Skrevet

Forstår ikke at alle stresser med dette. Slapp av, er mitt beste råd. Vent til ungen er klar. Ikke forvent at alle slutter i den alderen der.

Jeg har et av hvert. Ene sluttet ca 3 år gammel, og var fort tørr på natt også. Så har jeg et som ikke sluttet før nær 5 år, ikke tørr på natt enda. Vi får bleier på blå resept, vi. I kartonger. Helt greit;)

Det har ikke med å være lat. Det har med modenhet på akkurat dette området å gjøre.

Skrevet

HALLO! En må desverre jobbe litt med noen barn for å få de tørre! Det er IKKE normalt å gå med bleie til nærmere fem år! Skammelig! Men selvfølgelig oppmuntre og bruke belønningsmetoder... 3,5 år er litt seint, så jeg ville hvertfall jobbet med det!

Skrevet

Ja, skammelig kan du si den dagen du selv har et barn med problemer med dette;)

en vet dessverre ikke hvilke unger som sliter med dette eller ikke, før dagen er der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...