CMH Skrevet 14. august 2009 #1 Skrevet 14. august 2009 Fant ut at samboern min har registrert seg på et sted som heter bixy net.. Et sjekkested der man har profil, der har han skrevet at han er singel og vil komme i kontakt med andre jenter, og at det er ganske mange søte jenter der inne. Han har og skrevet at han har null barn og at han kanskje en gang ønsker seg barn. FY FAEN! er ikke dette dårlig gjort? dette skrev han ; " hey, jeg er en mann som liker spenning i hverdagen.. derfor vill jeg chatte me folk som jeg ikke kjenner... arti å snakke me andre folk på nett. ganske søte jenter der også da" Jeg er seriøst skuffa. Senest idag "spøkte" han med at han ville være singel. Jeg vurderer STERKT å gå, men er så livredd for å bli alene, og mtp praktiske ting. Jeg begynner i jobb igjen i neste mnd og jenta min har ikke bhg plass! Blir det slutt mellom oss flytter han nok. Burde sikkert lagt dette ut på anonym men.. Jeg er så forbanna!
lanoforliten Skrevet 14. august 2009 #2 Skrevet 14. august 2009 Å neeeiii........... Stakkars deg. Nå fikk jeg vondt av deg!! Jeg hadde eksplodert!!!!! Har du sagt noe til han om "funnet" ditt?? Seriøst, dette er lavmåls!!!!! Føler virkelig med deg...
Tinky Winky Skrevet 14. august 2009 #3 Skrevet 14. august 2009 Tuller du? Jeg er selv singel , og har vært inne på dating sider. Måtte inn å se på denne, men denne siden var jo bare direkte ekkel! Skal ikke fyre opp under lunta her, men dette ekkelt. Hadde blitt FLY forbanna og bedt fyren drite og dra. Hvis du ønsker å være alene , så klarer du deg praktisk. Det er ikke noe problem . Mulig du får bhg pl hvis du er alene? Jeg vet ikke, men ring barnehage kontoret i din kommune og sjekke dette. Alt det andre praktiske klarer du glatt. Har 2 små jeg, ikke familie på denne kanten av landet, men alt går. Det skal du ikke tenke på. Hva sier han selv? Virker på meg som om at han ønsker å leve alene, eller leve farlig. La han gjøre det alene, ikke la han tråkke på deg med å legge ut slike teite profiler. Håper dere kommer til enighet og får ryddet opp, men noen ganger er det best å gå videre alene. Men selv om jeg klarer meg fint, så er det ikke noe jeg anbefaler noen hvis ikke alt annet er prøvd først. Stå på jenta, kjemp for deg selv. Klæm
CMH Skrevet 14. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. august 2009 Nei, han er på jobb nå. Sitter her med en klump i halsen, vet ikke helt hva jeg skal tro/gjøre..
CMH Skrevet 14. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. august 2009 Takk for svar Er så lei meg nå, har også virket sånn i det siste at han ikke vil være med meg mer, men på en måte er stuck pga datteren vår. Funnet meg i så utrolig mye DRITT fra han, men nå er det nok føler jeg. Vet ikke hva han vil/oppnå med å ha sånne profiler. I morgest overvåket han tlf sin, så mistenker han for å kanskje skrive mld med noen andre damer, men kan jo ikke si det for sikkert..
lanoforliten Skrevet 14. august 2009 #6 Skrevet 14. august 2009 Huff... Dette må dere få ryddet opp i. Jeg hadde eksplodert som sagt, tenk å behandle mor til sine barn på denne måten. Hel utrolig! Du har min fulle sympati iallefall, fikk skikkelig vondt av deg nå...
CMH Skrevet 14. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 14. august 2009 Nå når jeg sendte mld t han om at jeg fant ut om det påfunnet hans, ringer han meg som en besatt. Sikkert for å bortforklare. Han sa at det må jo være gammelt. Men profilen ble opprettet for et par dager siden.
lanoforliten Skrevet 14. august 2009 #8 Skrevet 14. august 2009 Da har du jo bevis jo. Ikke finn deg i skitne løgner, du har tydeligvis vært borti mer med han med det du beskriver over. Det er jo klart han ringer som besatt, panikken har vel tatt han...
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 14. august 2009 #10 Skrevet 14. august 2009 Hva gjorde du der inne da? (måtte bare spørre)
CMH Skrevet 14. august 2009 Forfatter #11 Skrevet 14. august 2009 Jeg fant det i loggen. Måtte inn å se hvilken side det var, av ren nysgjerrighet. Prøvde å logge på med et tilfelig brukernavn og passord han tidligere har brukt andre steder, så stemte det ( Vi er egentlig åpen og ærlig om det meste begge to og "snoker" av og til på hverandres profiler, noe vi begge synes er okei. Var vel egentlig bare nysgjerrig..
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. august 2009 #12 Skrevet 14. august 2009 Hehe, ja det lurte jeg også på Men til HI's forsvar, så har jeg googlet mannens brukernavn, for å se hvor han var medlem en gang i tiden (han har samme brukernavn overalt, smarte mannen)
Gjest Skrevet 14. august 2009 #13 Skrevet 14. august 2009 Fy faen(unnskyld språket) men det hadde fått meg til å blitt så forbanna om min mann gjorde! Stakkars deg,skjønner supergodt du er lei deg! God klem!
Malita Skrevet 14. august 2009 #14 Skrevet 14. august 2009 Hadde fått sjokk. Har du hørt noe mer fra han? Tror ikke jeg hadde klart å konsentrere meg om jobben hvis jeg fant ut noe sånn. Det er jo ikke akkurat en filleting, men noe som kan få alvorlige konsekvenser for dere alle tre. Trøsteklem.
CMH Skrevet 14. august 2009 Forfatter #15 Skrevet 14. august 2009 Tusen takk for det.. Nå gjør han ALT for å ro seg i land med en forklaring, at han oppretta den profilen før vi ble sammen, som er løgn. Han påstår hardt at jeg skal ligge unna den profilen og at han godt kan slette den fordi den er så "gammel". For nå er han jo oppdaga så Han veit jeg er forbanna, og attpåtil tør han spørre om vi skal se film eller noe annet koselig når han kommer hjem, akkurat som om alt er ok!!! Dumme mannfolk som vil ha i pose og sekk..
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 14. august 2009 #16 Skrevet 14. august 2009 Uff, sender deg en stor klem. Dette er noe du må ta med mannen din. Det er ikke sikkert han har vært utro fysisk enda - men han har tråkket langt over en grense her. Du må ikke bli i et forhold fordi du er redd for å bli alene - du må bli i et forhold fordi du vil prøve å komme over dette. Og da skal han virkelig vise at han mener det og aldri kommer til å gjøre det igjen. Ikke godta unnskyldinger og lign med engang. Du skal høre på hva han har å si - men føler du deg ikke komfortabel med svaret så si ifra. Det er han som skal være ydmyk, ikke du. Du har all rett til å være sint og skuffet.
novemberguttemamma Skrevet 14. august 2009 #17 Skrevet 14. august 2009 Du har all grunn til å være fly forbannet! Dette høres ikke bra ut! Jeg vil bare ønske deg lykke til og gi deg en klem!
lanoforliten Skrevet 14. august 2009 #18 Skrevet 14. august 2009 Gud bedre... Film og skikkelig kosekveld etter en sånn oppdagelse. Det er jo lov å håpe... Åssen går det nå, fått snakket m han??
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 14. august 2009 #19 Skrevet 14. august 2009 Hadde dette vært MIN mann. Hadde jeg pakket sakene våre, vekket mini og dratt med bilen hans uten å si et ord.... Dette er ting JEG har nulltoleranse på nå til dags. Har funnet litt forskjellig i den loggen jeg også, men ikke etter at jeg klikka da jeg var gravid... Hadde planer om å ta abort, men vi klarte i siste liten å redde forholdet. Så tviler på at min gjør det med det første. Men som sagt.. Hadde dratt.. Han skulle også hatt en JÆ***A bra unnskylding for å komme seg tilbake..
tomat15 Skrevet 14. august 2009 #20 Skrevet 14. august 2009 Var inne å titta på den siden av nysgjerrighet nå. Der var det mye nakenhet gitt. Kunne se sist personen var innlogget... Håper alt ordner seg for deg, uansett hvordan det går. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå