Gå til innhold

Tønsberg sykehus?


supersalg

Anbefalte innlegg

noen som vet om det er bra å føde der? alternativet er Telemark(venninna mi har akkurat født der, og mener det er bedre enn tnsb)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, si det... Jeg har født en gang tidligere og det var på Tbg. Syns det var greit, men jeg vet jo ikke om noe annet... For meg synes jeg heller ikke det er noe alternativ å skulle kjøre til Telemark når Tbg er nærmere. Hadde en uproblematisk fødsel sist og alt gikk fint, men hører flere si at Telemark er bedre og at Tbg ikke er så bra. Bor man midt i mellom kan man jo velge, men jeg har ca 20 min til Tbg og ca dobbel så lang tid til Telemark, så jeg har valgt Tbg igjen... Hvis jeg hadde bodd midt i mellom ville jeg kanskje prøvd Telemark bare for å ha prøvd siden jeg allerede har prøvd Tbg;) Hehe... Det ble langt svar, og vet ikke helt om det ga deg så mye svar, men ærlig talt så aner jeg ikke hva som er best...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Heia...

 

Jeg fødte min første datter der, og det var helt greit. Men det begynner å bli noen år siden. Vet ikke om mye har forandret seg siden den gangen.... Har ikke født der igjen fordi jeg ikke har bodd i TBG siden 2000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...