Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #1 Skrevet 14. august 2009 På samboeren min sine vegne. Vi skal gifte oss ganske snart,og forloveren hans som han trodde var hans beste venn nekter å stille opp med noe som helst..Han bor på andre siden av landet,men dama hans har noen slektinger som bor et stykke unna. Det er jo vanlig at forlover stiller opp på dagen ikke sant? Altså være sammen med brudgommen på morgenen og kjører han i kirka og generelt stiller opp for han mentalt denne dagen ikke sant? Mannen min fikk plutselig beskjed om at han forloveren nekter å kjøre brudebilen,fordi dama og sønnen skulle være med. Han kunne jo ikke la ho være igjen på lokalet (der alle andre gjestene er etter vielsen),mens vi var å skulle ta bilde. Så han skal kjøre bak oss,og la dama og sønnen sitte og vente i bilen mens vi tar bilde hos fotografen ute. Ikke skal de ligge på hotell som vi har ordna knallrabatt på heller..de velger å ligge hos de slektningene som bor timer unna (må ta ferge og). Så de kommer ikke til oss før rett før vielsen.. Det at han skulle kjøre bilen,var avtalt for lenge siden. Men så nå var det plutselig så vanskelig for dama hans å være sammen med gjestene 1-2 timer mens vi tar bilde! Og ho kjenner alle i min familie,de har vært i to dåp sammen med alle de som kommer i selskapet og. Mannen min er så skuffa, og jeg er sint.. jeg er sint fordi jeg ser hvor mye det plager mannen min. En annen opplysning er at han er fadder på mitt første barn, de bodde hos de slektningene da og..og da greide de å komme for seint til dåpen.. så hva skjer nå da,om de ikke rekker vielsen..
Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #2 Skrevet 14. august 2009 Har han en greiere kamerat han kan spørre? Det hadde jeg gjort. Ved vielsen er den eneste som kan vente at det er greit å vente på, bruden. Hun skal liksom være litt treg;)
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 14. august 2009 #3 Skrevet 14. august 2009 Hadde funnet en annen forlover.Man skal ikke ha sånne ting å bekymre seg for når man skal gifte seg,syns jeg.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 14. august 2009 #4 Skrevet 14. august 2009 Hvis jeg var mannen din, ville jag sagt til denne såkalte kameraten at, "sorry- jeg vil ikke ha deg til forlover mer", og så sett meg om etter en annen som stiller mer opp.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #5 Skrevet 14. august 2009 Takk for svar alle sammen, er sånn jeg og tenker. Men mannen min er veldig sånn "hater alt som har med konfrontasjoner etc og lar det styre og gå til begeret renner over". Har forslått at han kan ha han på papiret,og ha en forlover til som kan hjelpe til med sånne ting. Men han vil ikke gjøre det heller, for da blir vel han kameraten sur:/ Huff,nei.. mannen min har forsøkt å snakke med han,si at det er det som er vanlige oppgaver for en forlover. Han sa bare at nei, han kunne ikke se noe problemer med å gjøre det på den måten som han har tenkt. Jeg kjenner dem såpass godt,at jeg vet at det er dama hans som skaper problemer! Om det bare var det med overnattingen,så hadde jeg latt det gå og ikke tenkt noe mere over det. Men han viser jo ikke interesse i det hele tatt:/ Tror ikke vi rekker å skifte forlover heller. Veldig fristendes,men mannen min vil ikke ødelegge vennskapet. Tror ikke han gubben helt skjønner hva det vil si å være forlover egentlig:// HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå